Bukefalos 28 år!

04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Välkommen!

Ser jättefin ut och vilka små söta championöron han har! :love:
Hoppas oxå på ridbilder snart :d
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Svarar till alla, hehe. :D

Tack ! :)
Vet inte vad mer jag kan berätta äns länge, har inte hunnit med så mycket ännu. :D

Han är 166 cm i manken, väldans snäll och grundutbildad men inte så mycket mer. Tanken är att han ska få bli hoppehäst. :D Ridbilder kommer när jag har sadel :rofl: Till helgen förhoppningsvis. :)
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Ursprungligen postat av MrsQ
Åh han ser verkligen jättefin ut Ni har utvecklats otroligt mycket! Det syns att du sitter mycket bättre i den där sadeln också Du måste lägga ut filmen i 04-tråden också så resten av gänget får se hur ni utvecklats! Själv går jag och Mity lite mer bakåt än framåt just nu (läs mer i 04-tråden)....

Tack än en gång!! Och jag lyder alltid sådana råd.:p

http://www.youtube.com/watch?v=DmRwNQ91Rwk&feature=channel_page
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Vilken söt ponnyblick!
välkommen :D

Idag när jag kom till stallet ville jag döda nån :devil:
en kille körde en cross runt, runt.. och gissa vem som var på väg att klättra ut ur boxen..
Efter en kvart stod hon och skakade så mycket att hela hon gungade, stackars liten.
Och såret blödde såklart igen.
Däremot så har svullnaden gått ner rejält, man kan faktiskt ana att det finns några senor i benet! (benet har nästan varit rakt som ett stuprör innan)

Jag fick rida en av stallägarens hästar också, vad underbart att sitta i sadeln igen :love:
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Fasiken.:mad:

Tränaren kunde inte imorgon. Det får bli en annan gång. Men ridas, det ska hon. Jag funderar på att använda pessoasele, uppkäk och graman. Samtidigt. Vad tror ni om det?

Självklart kandar och stjärnsporrar också.
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Vilken snygging det lilla man ser. :)

Välkommen till tråden!
Hoppas på många bilder o filmer framöver!
För det är krav! Det vet du väl? ;)
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Haha känns som de kommer motarbeta varandra en aning.. samt mkt att hålla reda på :D:rofl:

Hoppas att du överlever
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Säger mej ingenting mer än att det är mkt blod i den :p
Tycker även att din häst verkar ha en del likheter med pappans huvud.

Ska bli kul o se filmer på den sen :)
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Haha okej. Ja det är det ju. :)
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

har ju inte vart med från början så vet inte om jag sett din pålle innan men ser jätte fint ut! :bow:
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Haha känns som de kommer motarbeta varandra en aning.. samt mkt att hålla reda på :D:rofl:

Hoppas att du överlever


Vad insinuerar du nu? Va? Va? Va?

Det kommer ju bli jättebra fattar du väl! Jag knyter ihop alla tyglar och tampar i lagom längd. Hästen kan inte röra sig en mm och jag kommer definitift överleva. Det kan hon ha, hästaskrället!:D









/AK, som f ö vägrar allt vad hjälptyglar heter. Och helst inga nosgrimmor eller konstiga bett heller.:D
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Fasiken.:mad:

Tränaren kunde inte imorgon. Det får bli en annan gång. Men ridas, det ska hon. Jag funderar på att använda pessoasele, uppkäk och graman. Samtidigt. Vad tror ni om det?

Självklart kandar och stjärnsporrar också.

Men du har ju glömt det senaste på marknaden!:confused: Grisfösaren! Is the shit kan jag lova. Strömma lite på Ella så kommer du både få piaffen och passagen snabbare än du någonsin kunnat drömma:love: Det är ju inte för inte framgångsrika travtränare använder den liksom.......














:angel::angel:
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Men det är ju det, Ella behöver liksom inte fösas på...:cool: Annars hade jag faktiskt tänkt på den.

Det behövs nog snarare en hel jäkla laduvägg för att stoppa den där. Eller varför inte spänna en plog bakom?

Hittade hos morfar en gammal potatisplog man hade till oxar, anno 1832 eller nåt. Ska nog köra in Ella tror jag. Bara att spänna för och så vår hon springa skiten ur sig på ett plöje.:devil:
 
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

:rofl::rofl:

ja och ska du köra henne så kan du ju använda flera av travets finurliga grejjer! slaggjord, springrem, parerstänger och så en spärrgrimma på det!
om hon blir lite nervös så släng på helstängt och proppa öronen fulla med bomull så kommer hon va lugn! :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 400
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 147
Senast: yamyam
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 015
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 982
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp