10 års jubeluem

annie_cool

Trådstartare
Idag firar jag och min älskade katt Fransson 10 år tillsammans . Det var i dag för 10 år sedan jag fick henne tänk vad tiden går. Minns dagen hon kom inte gammal alls nu är hon 10 år. Är så stolt över henne. Inte gammal när hon fick sin första kul allt gick bra som tur var och sista under min säng veckan innan midsommar s¨å nu är hon dock steriliserad vilket är skönt tycker det är lagom med två kullar.

Hon är pigg och glad i övrigt . ville bara säga det.
 
Grattis på 10-årsdagen, men det är tur att inte alla tycker att det är lagom med 2 kullar per huskatthona... När det finns 100.000 hemlösa katter är det lämpligare att kastrera ALLA katter som inte används i registrerad avel.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 846
Senast: Praefatio
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 656
Senast: Ramona
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 115
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp