Bukefalos 28 år!

*1010101010* ?

W

Whoops

Liten fråga bara, vad 17 betyder *1010101010* eller (tio) som en del skriver i sina inlägg?

Lite vilsen bara... :angel:
 
Sv: *1010101010* ?

det är att du måste minst skriva 10tecken i ett inlägg o ibland vill man inte skriva så många då är det endel som skriver (tio) eller liknade
 
Sv: *1010101010* ?

testa själv och skriv ett inlägg med mindre än tio tecken så får du se. ;)
 
Sv: *1010101010* ?

Tusen tack! :bow: jag som just klurat ut vad "knapplån" betydde, så kommer massor av andra kryptiska delar i inlägg. Vad skulle man göra utan er läromästare? :) :banana:
 
Sv: *1010101010* ?

Whoops skrev:
Vad skulle man göra utan er läromästare? :) :banana:

Förmodligen börja läsa dom nålade trådarna, eller börja använda sökfunktionen.
 
Sv: *1010101010* ?

Knapplån och varför folk skriver *tio tecken* är väl knappast nåt som står i de nålade trådarna, eftersom det är folks egna påhitt, eller..?
 
Sv: *1010101010* ?

Cronis skrev:
Förmodligen börja läsa dom nålade trådarna, eller börja använda sökfunktionen.

Andra användare kan ju kanske vara trevliga mot nya användare som inte vet allt om Buke?

Låt dom som kan vara trevliga skriva och avstå själv om du känner att det hoppar en groda ur munnen.
 
Sv: *1010101010* ?

:bow: Det är faktiskt inte lätt när man inte är van vid såna här forum. Och det känns mycket bättre när nån snällt förklarar, jag skrev en tråd om förvirringarna här på buke och fick många svar från trevliga människor, tack för det.

Det blir bara jobbigt om man blir nertryckt när man inte förstår allt och frågar nåt, då vågar man knappt svara i trådarna.
 
Sv: *1010101010* ?

ainasoja skrev:
Andra användare kan ju kanske vara trevliga mot nya användare som inte vet allt om Buke?

Låt dom som kan vara trevliga skriva och avstå själv om du känner att det hoppar en groda ur munnen.

:bow: :bow:
Ja det är inte roligt att bli idiotförklarad ibland pga att man kanske ställt en i "veteran-ögon" dum fråga som man själv inte har en aning om.:bow:
 
Sv: *1010101010* ?

marielen skrev:
:bow: :bow:
Ja det är inte roligt att bli idiotförklarad ibland pga att man kanske ställt en i "veteran-ögon" dum fråga som man själv inte har en aning om.:bow:
Definitivt inte, alla är vi barn i början. Man kan ha varit aslänge på ett forum, men sen efter ett bra tag hitta en funktion man inte sett tidigare.... och då är det inte kul att få skit på sig för att man inte vet det som "alla" andra vet.
Det är alldeles för mycket sånt här tycker jag. Vad kostar det att vara trevlig??
 
Sv: *1010101010* ?

då måste ja oxå bara få fråga vad betyder knapplån e oxå ganska ny här å har funderat på de ett tag. hoppas ja få fråga :crazy:
 
Sv: *1010101010* ?

Ok
Om du bara rycker närmsta svarsknapp fast svaret är ett allmänt inlägg i tråden.
I mitt nästa inlägg i denna tråd kommer jag istället för att svara dig ta Prosits knapp.
Alltså lånar jag den...
 
Sv: *1010101010* ?

Knapplån
Det är kul med nya användare och som ny måste man få fråga ibland.
 
Sv: *1010101010* ?

Luff skrev:
Knapplån
Det är kul med nya användare och som ny måste man få fråga ibland.
Ja, det är inte kul när det kommer nya och blir bortskrämda av otrevliga användare. Tur att VI finns!:) :D :rofl: som tar hand om dem;) :D
 

Liknande trådar

Mat Hej buke! Jag har alltid lagat mat i teflonpannor innan men har numera både kolstålspanna, gjutjärnspanna och gjutjärnsgryta i min ägo...
2
Svar
31
· Visningar
1 312
Senast: co-SMAD4
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 306
Senast: Daff
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 577
Senast: Cattis_E
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 913
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp