Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 11-orna

Min lill-fia är en hoppjärka:

1293e318c1.jpg


1c5144a7cd.jpg


20ad7fa5aa.jpg


Det är mycket gummiboll i henne, och ffa galoppen är otroligt stor och elastisk. Jag är helnöjd! :)
 
Sv: 11-orna

Hon är verkligen jättefin!

Kommer hon att förbli brun, eller har du sett några vita strån på henne redan?
 
Sv: 11-orna

Grattis Pisan till en fantastisk liten flicka (såg bilden på facebook), vad skönt att allt gick bra. Lite plåster på såren efter Luxus fall på bruksprovet. Ska bli riktigt roligt att se lite bilder på henne.

Jessica B: Väldigt näpen liten tös med otroligt söta öron :love:
 
Sv: 11-orna

Bavaria CML e. Bocelli u. Meja ue. Metall-Bolero-Pajazzo
född 2011-03-07 - ute för första gången ett dygn gammal

183058_10150116082713225_690463224_6464902_2604198_n.jpg
 
Sv: 11-orna

Men vilken fining Jessica:love:
Henne skulle jag kunna ta med öron och allt trots fuxfärgen...:d , gör du om kombinationen igen på stoet en tredje gång eller tar du något annat på henne i år? Minns att jag läst något om en viss "Mr T......" tidigare???
 
Sv: 11:orna

Vilka underbara öron!! Vart kan hon ha fått dem ifrån??

stort grattis till både Cylene till ett fantastiskt fint sto föl (vilka långa bakben den har :)) och Pisan, såg filmen på Facebook. Så bedårande. Vilken galopp alltså.

Ja själv hade det inte varit fel med bara ston här hemma... men det blir väl att hoppas på för mycket.... :(
 
Senast ändrad:
Sv: 11-orna

Stort grattis till er som fått så små bedårade fölisar!

Tänk att de är så små.. känns lite overkligt när man tittar på sin åring i hagen! ;)
 
Sv: 11-orna

Men vilken fining Jessica:love:
Henne skulle jag kunna ta med öron och allt trots fuxfärgen...:d , gör du om kombinationen igen på stoet en tredje gång eller tar du något annat på henne i år? Minns att jag läst något om en viss "Mr T......" tidigare???

Tack :) . Jag skulle gärna ta Sir Donnerhall igen men ska man värkligen göra tre. Jag är väldigt nöjd med båda så det kanske ska vara bra där.
Jag hade så gott som bestämt mig för T men gillar inte hans bakben och börjar fundera på om han är en träningsprodukt av EG. Så nu har jag ingen aning :confused: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 213
Senast: Karro-Lina
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 333
  • Artikel
Hästnyheter Anki Karlsson på Lindstud har fött upp hästar för dressyr, hoppning och fälttävlan sedan 90-talet och i år väntar hon inte mindre än 15...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Gunnar
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp