20-tals klänning

TeamLundVer

Trådstartare
Ska på fest med Gatsbytema och letar febrilt efter en passande klänning som inte är för kort. Då kak är 185cm lång blir affär mycket kortare på mig än på andra...

Är det någon där ute som vet var jag kan leta. Har hållit på i 1 månad nu och hittar ingenting 😔

Festen är nu om en vecka 😱
 
Den här med en nude underkjol som får synas lite?

hmgoepprod
 
Ska på fest med Gatsbytema och letar febrilt efter en passande klänning som inte är för kort. Då kak är 185cm lång blir affär mycket kortare på mig än på andra...

Är det någon där ute som vet var jag kan leta. Har hållit på i 1 månad nu och hittar ingenting 😔

Festen är nu om en vecka 😱
 

Bifogade filer

  • 87309D6D-2EE1-4D6D-99C2-00BCD12CDA7D.png
    87309D6D-2EE1-4D6D-99C2-00BCD12CDA7D.png
    297,3 KB · Visningar: 66

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 787
Senast: Pilot
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
844
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 994
Senast: Badger
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
393
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp