Bukefalos 28 år!

2000 inlägg, sedan är det slut

Gammeln

Trådstartare
verkar det som :bump:. Jättebra regel tycker jag. Nu slipper man se dessa 17 468 inläggers....... :)
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Ja, det måste vara hemskt jobbigt att se folk ha så mycket att prata med varandra om...och inte kan man bara strunta i att öppna de trådarna heller :angel:;)
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Jag tycker att 2000 är för lite!

I bild-trådar så räcker det med 2000, men i en vanlig tråd med diskussioner osv så tycker jag att det borde ligga på 3000-5000
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Samma regel gäller dig, du får inte skriva nåt mer efter 2000, du har alltså skrivit över 7000 inlägg för mycket så håll tyst:p:devil:
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Jag håller inte med. Om en diskussionstråd har passerat 500 inlägg så har de oftast slutat vara en diskussion och blivit antingen tjatter eller bråk. Och att vi klipper tjatter vid 2000 tycker jag är ok.

De flesta trådar som passerar 500 är tjattertrådar och lektrådar, inte diskussioner.
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Diskussioner på över 500 inlägg tenderar också ha gått på tomgång några varv. Exempel på diskussioner som varit just konstruktiva diskussioner hela vägen med fler inlägg än så, finns men de är ytterst sällsynta.
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Exakt. Jag trodde jag skrev det, men det gjorde jag inte. Jag ska nog krypa ner i sängen igen och bota bort febern. :p
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Jag håller inte med. Om en diskussionstråd har passerat 500 inlägg så har de oftast slutat vara en diskussion och blivit antingen tjatter eller bråk. Och att vi klipper tjatter vid 2000 tycker jag är ok.
Kan vi inte säga 1000 istället :idea: Det skulle ju räcka tillräckligt för tjatter ändå :cool:
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Det blir sånt jämrans låsande för oss moderatorer då. 2000 gör att vi hinner ha några sol-på-balkongen-stunder emellanåt.
 
Sv: 2000 inlägg, sedan är det slut

Men hallå, förser inte Gunnar er med bärbar dator och trådlöst bredband så ni kan sitta ute på balkongen dygnet runt? :p :D ;)
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
18 19 20
Svar
387
· Visningar
23 914
Senast: Gimlan
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 880
Senast: Gunnar
·
Hästvård Någon som vågar sig på en gissning vad det här är för något? Prover är inskickat, men jag är väldigt nyfiken innan svar kommer. Vita...
Svar
4
· Visningar
626
Senast: Eloise
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
634
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp