Bukefalos 28 år!

2023 KAN f-n inte bli värre......eller?

2020 var ett skitår, så tänkte 2021 kan väl inte bli värre?
Jo det kunde det.
Men 2022, nu kan väl ändå inte saker blir värre än all jävla skit som hände året innan.
Jepp, det kunde det visst det
Så inför nästa år tänker jag inte tänka "det kan inte bli värre" :cool:
 

2020 var ett skitår, så tänkte 2021 kan väl inte bli värre?
Jo det kunde det.
Men 2022, nu kan väl ändå inte saker blir värre än all jävla skit som hände året innan.
Jepp, det kunde det visst det
Så inför nästa år tänker jag inte tänka "det kan inte bli värre" :cool:
Jag hakar på det. Har haft det likadant sen 2019. Bara skit allting. Det enda positiva förra året var att jag fick min valp och att jag lyckades ta mej till LA i dressyren med hyfsat resultat. Men annars har allt bara jävlats. Hoppas innerligt att det blir bättre nästa år. Blir det värre så får dom hämta mej och låsa in mej. Orkar fan Inte. Håller tummarna att det blir bättre för oss nästa år
 
Jag brukar försöka tänka att "det kan alltid bli värre" för det betyder att jag inte är på botten än iallafall..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Coras star
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 632
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
873
L
  • Artikel
Dagbok Hela juli tills nu har varit skit jobbigt som är för flera andledningar. Men det MEST jobbiga är att det var ett år sen som den värsta...
2
Svar
21
· Visningar
1 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp