Bukefalos 28 år!

25annonser...

-Remont-

Trådstartare
Kollade ut på mitt egna nick idag och såg att det står att jag har 25annonser. :crazy:

Varför gör det det och hur får jag bort det? Ser ju helt sjukt ut.
 
Sv: 25annonser...

Varför är det sjukt? :confused:

Du har troligtvis haft 25 annonser o det är en del av statistiken, precis som inlägg o blogg, tror inte det går att ändra.
 
Sv: 25annonser...

:rofl: :o

Jag trodde det innebar att jag hade 25annonser ute just nu!
Då kan vi prata om att jag missförstått det hela. :o
 
Sv: 25annonser...

Fast jag har haft ett par annonser här men på mig står det inget?

Inte för att det spelar någon roll, men jag var tvungen att kolla när jag såg den här tråden. :)
 
Sv: 25annonser...

*kl*

Jag vet inte exakt hur statistiken räknas för jag har haft fler än 14 annonser, men jag har förnyat annonser många gånger o då räknas de kanske inte, eller om inte alla kategorier räknas, inte helt säker.
 
Sv: 25annonser...

Tänkte samma sak när jag började fundera. Jag har nog haft mer än 25annonser.
 
Sv: 25annonser...

Jag tror inte att ni ska lägga så mycket energi på räkneverken. Dessa har en förmåga att räkna lite som de vill.
Jag vet att många har "fel" siffra när det gäller bilder och annonser men kan inte göra så mycket åt det.
Egentligen har inte siffrorna så stor betydelse,eller hur? Huvudsaken är väl att annonserna och bilderna finns där dom ska.

/lillebill,moderator på annonssidorna och galleriet
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 820
Senast: Zpunk
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 256
Senast: lilstar
·
Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 618
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp