Bukefalos 28 år!

50-årspresent

Ravishing

Trådstartare
Buke har ju levererat förr gällande detta...

Min mamma fyller 50 år på torsdag och vi har total idétorka.

Skulle vilja ge henne något minnesvärt, något som finns kvar i form av en sak eller en upplevelse. Ingenting jättedyrt, 2000kr Max.

Hon tränar mycket hund, har två flattar som hon tränar apportering med. Har en sjukdom som gör att hon inte klarar av kyla särskilt bra. Är enormt familjeorienterad, den betyder allt för henne. Var inne på att be min sambo fota oss (mig och bror) med hundarna, men det är så trist väder nu så det har intr blivit av.

Hjälp??
 
Buke har ju levererat förr gällande detta...

Min mamma fyller 50 år på torsdag och vi har total idétorka.

Skulle vilja ge henne något minnesvärt, något som finns kvar i form av en sak eller en upplevelse. Ingenting jättedyrt, 2000kr Max.

Hon tränar mycket hund, har två flattar som hon tränar apportering med. Har en sjukdom som gör att hon inte klarar av kyla särskilt bra. Är enormt familjeorienterad, den betyder allt för henne. Var inne på att be min sambo fota oss (mig och bror) med hundarna, men det är så trist väder nu så det har intr blivit av.

Hjälp??

Jag hittade en man som ritade upp karikatyrtavlor i lite större format. Där hade han ritat av min pappa och alla hans intressen, det var en uppskattad present :)

Foto är ju en väldigt bra idé annars som du skriver...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 185
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp