Glimfeather

Trådstartare
Igår, ca 23.00... Stranden. Här här inte kallt *fniss*

sn009.jpg

sn011.jpg


Observera snöflingorna...
 
Sv: ^^

Ah!:eek: Jag blev ju nästan mörkrädd av dom där lysande ögonen .. MEn han va jätte söt annars :D
 
Sv: ^^

Fryser bara jag ser bilderna, och min JR tik kröp kvick ner i sängen o under täcket o hacka tänder......:D

Söt hund! men en aningen tokig va?;) :D
 
Sv: ^^

vill se de andra bilderna från promenaden oxå.....
 
Sv: ^^

Jag har dem på den andra datorn och den verkar inte vilja funka nu. Men du ska veta att jag såg en riktig heting där :D
 
Sv: ^^

Ahh, gissade nästan på det :p

Men jag tror jag har sett bilder på han här förut, så det kanske inte var såå svårt :D
 
Sv: ^^

Ja jag tycker han blev jätte snygg när han va nyrakad :D Såg ut som en alldeles för stor kines ^^ Jättefin va han iaf :D
 

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
455
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej, min fyraåriga mellanpudeltik började dregla igår. När hon låg i soffan bildades små våta pölar av saliv under nosen på henne...
Svar
4
· Visningar
1 827
Senast: Roheryn
·
Utrustning Ja, vad använder man för medel? Det står inget på uhips hemsida, bara att man kan impregnera igen. Har en Nordic och en 365 och båda är...
Svar
5
· Visningar
568
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Varulven börjar bli gammal och jag ger honom både ledpreparat och Onsilor då han har lite artros i tårna, men jag börjar även fundera på...
2
Svar
28
· Visningar
1 874
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp