Bukefalos 28 år!

A lost foreigner here :)

S

Starchaser

Hej!

I was forwarded to this forum as the largest Swedish forum about horses.

I am a year 4 student in a university and I am researching horse buying habits and if people in Europe know about Latvian Warmblood. I have been reading through thses forum rules as much as I can, but I am not so good at Swedish so I will ask here.

Is it allowed to post research survey links anywhere in this forum or is it forbidden in all forum? I wouldn't want to cause trouble by just doing something.

I hope you can tell me :)

Cheers!
 
Sv: A lost foreigner here :)

Kan någon hjälpa mig? (I hope I spelled that right)
 
Sv: A lost foreigner here :)

Is it allowed to post research survey links anywhere in this forum or is it forbidden in all forum? I wouldn't want to cause trouble by just doing something.

I don´t know what research survey links are and maybe it`s the same for everyone. If you try to explain what it is someone perhaps may answer your question.

(Please excuse my english)
 
Sv: A lost foreigner here :)

Det är en länk till en enkätundersökning. Dock har jag inte hängt här så länge att jag vågar mig på att svara om det är ok eller inte.

Translation for the original poster:
I explained what a survey link is in reply to Forest Autumn. Since I haven't been a member here for very long I don't dare to say if it's okay to post one though.
 
Senast ändrad:
Sv: A lost foreigner here :)

Det är inte OK att posta enkäter eller länkar till sådana

Saxar ur forumreglerna:
Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Någon annan får översätta.
 
Sv: A lost foreigner here :)

The roules:

Do not discuss individuals, not named or described so that
anyone know who you mean. Likewise, companies that are not strongly
associated with one or a few individuals are discussed, as this often
leads to advertising, persona or mudslinging grips with these.

Advertising, marketing and advertising is not allowed on the forum. Do
to market, sell, or call something can be done on
ad pages, link pages, or by buying banner space on the sides.

To simplify matters for those seeking answers to questions, the answer must
directly in the thread, not through a link to another site. Links are however
allowable as a recess for a comprehensive answer.
 
Sv: A lost foreigner here :)

Det står väl ingenstans där att man inte får föra undersökningar genom siten?
Enkäter är väl varken annonser, reklam eller marknadsföring om det är i forskningssyfte och inte utfört av ett företag?

Problemet är väl snarare att det är ett diskussionsforum och att enkäter inte driver så mycket diskussion, om TS nu inte publicerar en frågeställning som också kan diskuteras i tråden.

edit: Var det inte nyligen en tråd där de visade resultaten av en undersökning som gjorts genom bukefalos. eller var det ett troll? Jag kollade inte så noga
 
Sv: A lost foreigner here :)

Tolkar det på samma sätt som du och har också för mig att jag sett den tråden du nämner. Därav var jag väldigt osäker på svaret på ts fråga. Kanske dyker upp en moderator snart som kan hjälpa oss :)
 
Sv: A lost foreigner here :)

No, we don't allow surveys of any form. This is a discussion forum. We discuss.

If someone wants to use Bukefalos' users for surveys, advertising or anything like that they need to contact the owner and admin of this site (Gunnar Eriksson, email at the bottom of all pages) and discuss it with him.
 
Sv: A lost foreigner here :)

Thank you so much for the answers :) All clear to me now.
I am sorry for the inconvenience I have caused.
 
Sv: A lost foreigner here :)

No problem - we like people who ask first!

Good luck with your studies.
 

Liknande trådar

Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Sarah415
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
663
Foder & Strö Läste denna artikel idag, som bland annat säger följande (min kursivering): ' He and his colleagues devised a model that captured the...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 859
Senast: tara
·
Hästvård Råkade hitta den här på Facebook. Har inte läst den men nån kanske är intresserad. Länk till hela studien...
Svar
7
· Visningar
1 389
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp