Bukefalos 28 år!

D

Danique

jag undrar om det är någon som ska rida CR 40km på A9 som tänker ta det lugnt och vill ha någon att rida med?:)
 
Sv: A9

Det vore suveränt bra. Skall starta en 14-årig arabkille, som bara gått PP 2mil på Sämsholmsritten innan. Det skulle vara skönt att ha någon vid sin sida ibörjan. Rider de andra ifrån så blir han nog lätt hysterisk. Vi kan väl se om de går bra ihop annars kan vi ju dela på oss efter en stund. Jag PM-ar dig min mailadress så kan vi hålla kontakt.
 
Sv: A9

Hej igen,
Ser att vi bara är 6 anmälda, så det är säkert inga problem att få någon att rida lugnt med. Mindre stress med ett sådant startfält. Vi syns på lördag.
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Ramlade av hästen för tre veckor sedan och efter två veckor linade jag en häst. Det gick bra men när jag skulle ta av kapsonen ryckte...
Svar
6
· Visningar
563
Senast: Angel
·
Dressyr Är som så många andra uppriven och tagen efter Helgstrand-fimerna, men kanske mest frustrerad över känslan att det liksom går utför med...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
8 876
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 570
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp