Bukefalos 28 år!

Älskar Ni Inte Bara VÅren?

C

CharliesAngel

Åh, jag tycker att våren är bäst! Det är så himla härligt att komma hem på eftermiddagarna och kunna rida ut innan det blir mörkt! :love: ..och vädret är så himla fint! Jag njuter i fulla drag alltså! :smirk:
...Har ni några fina vårbilder på era hästar så lägg gärna in dem här!
 
Sv: Älskar Ni Inte Bara VÅren?

Det är helt underbart!!:love:
Snön är borta, solen skiner och det är varmt:love:
 
Sv: Älskar Ni Inte Bara VÅren?

Jooo! :love:
Strålande solsken, galopp på flera kilometer rakt ridspår på underbart sandunderlag.... :love: Idag var bästa dagen på länge!
 
Sv: Älskar Ni Inte Bara VÅren?

Ja, våren är helt underbar :love: Särskilt ljuset som du skriver, tänk at få komma hem från skolan när det fortfarande är ljust! Jag red en låång runda i det vackra vårvädret idag :)
 
Sv: Älskar Ni Inte Bara VÅren?

Jo jag Älskar våren. Idag var vi ute på en lång härlig ridtur. Fåglarna kvittrade och solen sken. :)
 
Sv: Älskar Ni Inte Bara VÅren?

Det är underbart att kunna jobba i skogen sent på kvällen utan att behöva stressa. :bow::cool::love: Visst jag älskar våren, dofter och fåglar som sjunger!! :love: Speciellt gillar jag innan alla små insekter vaknar till liv och börjar störa djuren, tänk om man kunde slippa dem helt :idea:
I skogen möter man så många djur så hjortar, rådjur, smådjur och vildsvin , de första möter man även på dagen men när det börjar skymma kan man möta vildsvin eller se dem innan de far åt annat håll:cool:
 
Sv: Älskar Ni Inte Bara VÅren?

åh våren är SÅ härlig:love: det enda som slår våren är ju faktiskt sommaren:p
men nunär vägarna börjar bli bara och fåglarna kvittrar är det VÅR! det är jätte härligt väder ute, 6+ i skuggan:love: solen skiner och man vill bara ut!!! inte sitta i skolans trista lokaler och höra om adverbial och hur man bildar en menig:crazy:

längtar så tills man får gå hem från denna tortyrkammare:p
 
Sv: Älskar Ni Inte Bara VÅren?

Ja det är härligt :)
tyvär börjar ju hagen bli ett ler hav igen....
 

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 503
Senast: Roheryn
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 219
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag tänkte köra ett nytt upplägg i form av en bloggliknade dagbok. :D Jag kan börja med att presentera mig själv. Jag heter...
Svar
9
· Visningar
1 874
Senast: Morces
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp