Ändrar layout på telefonen

Jag fick se mig slagen och var tvungen att investera i en ny telefon för kameran på den gamla mådde inte alls bra. Det blev en iPhone 13 mini och den är den första nya telefonen jag köpt sedan 2017 tror jag 😅 Jag tycker jättemycket om den förutom iPhones jäkla stela layoutalternativ. Jag var supernöjd med min gamla layout (som jag inte ens vill veta hur många timmar det tog att fixa) men eftersom nya telefonen inte har samma mått på skärmen så blev den gamla alldeles skev och när jag skulle redigera nya ikoner så hade den appen satt upp en betalvägg. Så nu blir det att starta om hela alltet från början 😑 Jag har redan svurit mer än jag kan räkna så detta lär bli intressant :crazy:
Och jag är sur för att jag glömde att ta screenshot på layouten som jag var så nöjd med.

Just nu har jag ingen aning om vad jag ska ha för tema. Leker lite med fjärilar, widgets och transparenta ikoner men det blir inte bra. Just nu har jag bara en ikon och inte ens den ligger i rätt läge 😅
IMG_7958.png
 

Tror att det blir denna bakgrunden. Men jag måste göra om texten och fjärilen för texten är för liten och fjärilen sitter snett. Och eftersom den appen är dum så måste jag börja om från början 🙄
IMG_7983.png
 
Tror att jag är ganska nöjd med det nu 🤔 Jag hade velat ha texten mer *wow* men det kan jag nog inte i den appen jag använder. Lika med fjärilen. Var tvungen att ta en vit och sedan färga den med ”hårfärg” och sedan försöka ändra nyansen så gott det gick 😅 Widgeten ser ut att ligga bra tycker jag. Det är störigt med texten under men den går inte att få bort
IMG_7988.png
 
Så. Nu har jag en bakgrund jag tror att jag är ganska nöjd med. Men det ska ju dit ikoner också 🙄 Jag vill ha mina gamla ikoner för de är verkligen jättefina, men de kommer skära sig totalt med detta 😅
IMG_8072.png
 
Har hittat neonikoner som nog skulle kunna funka, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha blå eller lila 🤔 Är för snål för att köpa båda
 
Hittade en annan ikonpacke. Så nu har jag 5000 ikoner att gå igenom bara i blått 😅
 
Och nu när jag kollar igen hade jag nog velat ha ikonerna i skarpare blått 🤔 Detta är ett evighetsjobb 😂
 
Vet inte om jag ska fortsätta ha blått där nere eller ha rosalila där också 🤔
IMG_8926.png
 
Hej och hå vad det inte går undan. Alltså jag överdriver inte när jag säger att jag har gått igenom 15 000 ikoner! Det kan nog till och med vara en underdrift
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har till slut fått inse att min telefon håller på att ge upp så jag snart måste köpa en ny :arghh: Jag är totalt STENKORKAD på...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp