Bukefalos 28 år!

Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

B

Bee Sweet´s

Äntligen har jag hittat nått som hjälper mot Prickens läckande när han sover... Jag vågade ju inte fortsätta med effidrinet eftersom det ökar hjärtverksamheten och med tanke på att Pricken bara är 3½ år så kändes det onödigt. Man vet ju inte hur det påverkar han hjärta i längden..
Så jag slutade med Effidrinet och vi var tillbaka till tallriksstora kissfläckar vart han än hade sovit..
Då kom min sambo med en ide´, Noni Juice.. Sambon dricker Noni för att han har ont i kroppen, och jag vet många mer som dricker det av olika anledningar.. Så varför inte, det är ju en naturlig Juice utan tillsatser.. Efter tre dgr med en skvätt Noni morgon och kväll så minskade pölarna drastiskt, nu efter ca en vecka så läcker han minimalt...

Fasiken va skönt att både slippa kissfläckar och att ge honom medicin...
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

Gud så skönt att hitta en lösning. Men vad är det egentligen för juice och vad gör den? Har aldrig hört talas om den.
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

va skönt att hitta en "naturlig" lösning i stället för att proppa hunden full med medicin, i såpass ung ålder dessutom!
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

Det är en "frukt" juice som först och främt är framtagen för människor och är helt utan tillsatser.. Sambon dricker det för att han har ont i lederna. Cancerhjälpen har ett program där dom använder Noni, inte så att den botar cancer men man har sett en minskad utveckling av cancern hos patienter som dricker Noni.
Sambons kusin är laktosintolerant och klarar mjölk mkt bättre när hon dricker Noni.. Jag vet många som inte varit sjuka på flera år efter att dom börjat med Noni..

Det har precis kommit ett tillskott för hästar och det kommer att komma ett tillskott till hundar och katter...

För att göra en liknelse så innehåller Aloe Vera ca 58 kända verksamma ämnen, Noni Innehåller ca 250 kända verksamma ämnen.
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

SamuraiSurprice skrev:
va skönt att hitta en "naturlig" lösning i stället för att proppa hunden full med medicin, i såpass ung ålder dessutom!

Ja verkligen, vågar inte riskera att förkorta hans liv med medicinen...
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

Oj! Det låter som en bra grej. Det ska jag komma ihåg om jag blir sjuk eller så. Eller för all del om hunden blir det då. :-)
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

Även friska dricker Noni i förebyggande syfte... Jag ska börja ge det till Leia även om hon är frisk.. Kan det ge oss en sundare tillvaro så tror jag absolut att det är bra för mina hundar...
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

Men vad innehåller det?
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

Hittade detta.

The following is a list of Nutraceuticals identified in Noni:

Xeronine Bioflavinoids Glucopyranose Arginine
Scopoletin Morindine Asperuloside Leucine
Proxeronine Morindone Serotonin Aspartate
Morindadiol Terpenes Precursors Lysine
Proxeronase Plant Sterols Vitamins Cysteine
Rubiadin Iron Trace elements Phenlyalanine
Seotonin Sitosterol Alkaloids Cystine
Magnesium Phosphate Enzymes Threonine
Damnacanthal Glycosides Serine Glycine
Carbonate Carbohydrates Multi-receptor Trypophane
Nordamnacanthal Alizarin Activators Glutamate
Protein Acetin GlucoP Chlororubin Valine
Anthraquinones Ursolic acid Methionine Tyrosine
Sodium Caproic acid Alanine Histadine
Carotenoids Caprlyic Isolucine Proline
 
Sv: Äntligen slipper jag kiss i sängen..!

Det finns många Juicer som påstår sig innehålla Noni men det är Tahitian Noni Juice som är orginalet. Dom testar alla produkter som säger sig innehålla Noni och många finns det inte ens Noni i...

Juicen är gjord på Noni frukten 89% och Blåbär 11% (för smakens skull då Noni i sig inte är särskilt god.) Och den är helt utan tillsatser..
 
Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp