Bukefalos 28 år!

Äpplen i handbagaget?

Sv: Äpplen i handbagaget?

hehe ... Sjalv har jag blivit av med allt fran bortglomd korkskruv:o till "hotell sy-kuvert" med en tva cm lang plast sax:cautious: i handbagaget.

Jag har slapat mycket "mat produckter" mellan kontinenterna och alltid packat i resvaskan. Det galler bara att packa ordentligt och att veta vad man far ta med in i landet ... som kantarell buljong, brod, kokta jordnotter, eller annat som anses ofarligt i landet man kommer till.:)
 

Liknande trådar

Tjatter Är ett tag sedan jag flög så har inte riktigt koll på vad som är ok och inte i handbagaget. Man får inte ha med sig sin vattenflaska för...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 317
Mat Jag håller på och torkar min äppelskörd för att ha till vintern. Bortsett från att torkade äpplen är gott att äta som det är, att man...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: VLMF
·
Mat Det ser som vanligt ut som jag kommer få en hel del äpplen även om de är små. Jag har sedan länge funderat på om jag skulle testa att...
Svar
5
· Visningar
348
Senast: Kratus
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp