Är bara så fjollig

Status
Stängd för vidare inlägg.

pigleton

Trådstartare
att jag vill visa upp mina vackra barn :love: :love:

Dessutom är det en chans för er som följt Mirandas öden att se hur fin hon blivit.
Ärmarna syns lite under tröjan och nu är det förhoppningsvis inte så länge kvar innan det är dags att ta ställning till om hon behöver dem mer eller ej..... :D

Kan ju inte heller låta bli att ta med en bild på Viktor :love:

miranda.jpg

th_viktor.jpg
 
Sv: Är bara så fjollig

Fjolla på! :bump:

Vilka godingar! Och vad stooooor Miranda har blivit! Jag minns ju när du var gravid och skrev om ett läkarbesök med nåt blodvite i slutet av graviditeten och det var foglossning, kryckor och väntrumsmisär :D

Jag kan inte se nåt alls på Miranda, brände hon sig i ansiktet? Det ser ju superfint ut! Skönt att allt läkt så bra. Och vilket fint namn sonen har *fniss*
 
Sv: Är bara så fjollig

Jättefina barn!
Förstår att du är mallig och lite fjollig, man blir det av att ha sådana ungar.
(Visste man inget skulle man inte se något på M)
 
Sv: Är bara så fjollig

Pluttan! Vad stor hon blivit.

Förresten! O.S.A. 7/8 var igår :-)
 
Sv: Är bara så fjollig

Så fint allt ser ut med Miranda. Skönt.

Och det är klart att victor skulle va med han också. Han är ju lika söt han.

Hur går det med Ms pappa?
 
Sv: Är bara så fjollig

Tack :love:
Jag blir så himla glad över att hon ändå... trots allt haft sån tur och är så glad och framåt.
 
Sv: Är bara så fjollig

Jamen visst har hon :)

men jag har svarat ? på mailadressen som var med... har du inte fått det?
 
Sv: Är bara så fjollig

De är söta som socker båda två och just nu längtar jag halvt ihjäl mig... de är i Finland på semester.

Ms pappa... tja det är ju ett kapitel för sig. Men visst går det framåt ... tack och lov... just nu är jag mest förundrad över att han inte tycker att jag behöver veta när de kommer hem... har frågat flera gånger
 
Sv: Är bara så fjollig

Jag minns när du skrev och berättade om Mirandas brännskada...

Så stor hon har blivit! Och brännskadan ser man ju inget av alls :)

Vilka fina barn (med vackra namn) :D
 
Sv: Är bara så fjollig

Nope. Om du nu inte svarade igårkväll, så har jag inte hunnit se det. Men då tar jag det som att du kommer då!! Kul!
 
Sv: Är bara så fjollig

Det gör jag :) Har haft lite knas me barnvaktslöftena men nu är det löst
 
Sv: Är bara så fjollig

Det är snart ett år sen det hände, så hon har blivit jättefin.

Dock syns det rejält på armarna fortfarande men det känns inte lika farligt. Även där håller det på att blekna
 
Sv: Är bara så fjollig

pigleton skrev:
just nu är jag mest förundrad över att han inte tycker att jag behöver veta när de kommer hem... har frågat flera gånger

Usch, det känner jag igen. Min ex tyckte att det "kränkte hans integritet" att behöva berätta det för mig. Hallå, kan ju vara praktiskt om jag var hemma då de kom.... :smirk:

En gång kom han inte och lämnade vår då 6 åriga dotter då det var bestämt. Han hade bestämt sig för att de skulle stanna borta en natt till. Och det tyckte han inte att jag behövde veta!!
Jag var nära att döda honom när han kom. :mad:
 
Sv: Är bara så fjollig

det är ju liksom inte klokt egentligen, ska det vara så svårt att berätta det liksom.

Jag vill naturligtvis ha hem mina barn så snart jag kan, men jag tänker ju inte sitta inne och vänta på att de kommer i två dygn liksom
 
Sv: Är bara så fjollig

Ojj..

har inte läst vad som har hänt innan, någon som kan länka tråden eller bara berätta lite kortfattat?

Men va Fin hon har blivit :) Syns ju ingenting i ansiktet, iaf inte på bilden. :) Glad för din och hennes skull!
 
Sv: Är bara så fjollig

oj ja det var verkligen skillnad...hur brände hon sig då? va fint det läkt kommer det blekna helt sen, tur att hon var så liten kanske det läker väl bättre då.
lycka till med barnen. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
422
Senast: Fideli
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 339
Senast: Snubbelfot
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 794
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 775
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp