Är bara så fjollig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är bara så fjollig

:cry: vilken fantastisk historia :cry: jag sitter med tårar och läser. Vad skönt det är att bo i ett civilicerat land där man kan få professionell hjälp :bow:
 
Sv: Är bara så fjollig

Jag vet inte faktiskt, redan som bebis hade hon ögon att drunkna i. Kanske har det dock förstärkts ytterligare iom det som hänt henne.
 
Sv: Är bara så fjollig

Vad stor och fin hon har blivit! :love: Kommer ihåg hur liten hon var på sjukhuset. Jätteroligt att se!
 
Sv: Är bara så fjollig

Tänk att det snart är ett helt år sedan... känns så långt bort.
 
Sv: Är bara så fjollig

De är snart jämnstora ;) hon gillar den verkligen, hon knatar runt med den lägger den på golvet och använder den sen som kudde :D
 
Sv: Är bara så fjollig

pigleton skrev:
Jag vet inte faktiskt, redan som bebis hade hon ögon att drunkna i. Kanske har det dock förstärkts ytterligare iom det som hänt henne.

Vackra är de i alla fall! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
422
Senast: Fideli
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 339
Senast: Snubbelfot
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 794
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 775
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp