Bukefalos 28 år!

Är det dax igen? (lång)

hast_galen

Trådstartare
Hej!
jag måste bara få skriva av mig lite och få tips om hur jag ska göra så jag sitter helt fast och jag har ingen att prata med det om så jag söker stöd från er,

Får några år sen så hade jag ett långt förhållande med en man jag älskade väldigt mycket och vissade mig typ världen men efter en tid så hände något i mitt huvud så jag blev lite instabil, så jag var otrogen mot den mannen jag älskade, och ja, det gick ju åt helvete med det, och de visste jag väl, och så vidare men jag trillade väldigt gjupt ner i en deprison, även då försökt att ta mitt liv,

Men jag tog mig upp ur det och fick lägenhet och jobbade vidare men vågade inte släppa min någon kille igen, utan hade engångs ligg som sårade mer i stället men jag hade mig endå stark, var ganska lycklig på livet,

Då träffade en man som jag bor hos idag, vi har funkat jätte bra ihop vi har roligt och jag älskar honom väldigt mycket och jag skulle vilja var med honom men jag vet inte om det går, då efter ett tag jag hade träffat honom och flyttat ihop med honoom så slutade jag med min lycko tabletter, för jag trodde jag skulle klara mig utan dom, Men just nu känns de inte så,
För ca 2 veckor se grälade vi som fan och jag sa att jag skulle skaffa lägenhet och de var vi överens över, och nu har jag fått en lägenhet men nu är frågan ska jag flytta eller inte, jag älskar han väldigt mycket men vissa saker som han vill att jag ska göra klarar jag bara jag inte av att göra, då jag inte är hunda på det pyskiska
Han vill att jag ska ha en väldigt nära relatsion med hans föreldrar att jag ska ringa och vara där och umgås med hans föreldar och vi ska kunna gå bort och vara där typ jämt, vilket jag inte klara för jag kan inte ens släppa min mina egna föreldrar hur ska jag kunna släppa min hans? och jag gillar inte hans mamma heller är väldigt spygig och vill lägga sig i allt, och sånt klara jag inte, och de är inte så lätt att göra nått heller när de bor 100meter bort, och Han säger bara att han vill ha en nära relation till sina föreldar och de gör mig inget, men varför måste jag med ha det? Jag som inte ens kan ha en bästa vän eller hålla någon nära för jag inte kan släppa in någon?,

Så hans föreldar hela problemet, men jag kan inte leva så,
Så frågan är ska jag flytta? jag älskar honom men räcker det?
Jag är rädd att jag förvinner igen, och att det blri som förra gången, vilket jag inte vill men ja har kört helt fast? håller jag på att begå samma mistag som förra gången? flytta fram mannen jag älskar eller är jag bara helt dum i huvudet?

Vad ska jag göra? om jag flyttar kommer jag våga hitta kärlek igen? och barn är ite ens att tänka på då jag inte kan få barn, kommer jag bli en ensam tant med en häst utan någon kärlek?
 
Sv: Är det dax igen? (lång)

Du ska ta kontakt med vården, eftersom du känner att du inte mår psykiskt bra. Kanske du mår bättre av att bo ensam under tiden?
 

Liknande trådar

Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 331
Senast: Shaggy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 546
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 548
Senast: tuaphua
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 202
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp