Bukefalos 28 år!

Är det möjligt att... *spinnoff på föda upp lantbruksmaskiner*

Är ingen expert på ämnet men som jag förstått det är golfbil resultatet mellan korsningen lantbruksmaskin och elbil. 🤔 Huruvida den blir el-, bensin- eller dieseldriven beror på anlaget tror jag. Minns aldrig vilka som är recessiva och dominanta med det går säkert att googla.

146E5BA3-02EC-444A-8BC4-7FC241F21BBD.jpeg
 
Är ingen expert på ämnet men som jag förstått det är golfbil resultatet mellan korsningen lantbruksmaskin och elbil. 🤔 Huruvida den blir el-, bensin- eller dieseldriven beror på anlaget tror jag. Minns aldrig vilka som är recessiva och dominanta med det går säkert att googla.

Visa bifogad fil 95222
Jag har för mig att bränsletypen nedärvs från mammans sida? Men som du säger är det klokast att kontrollgoogla. Min källa är en gammal golffarbror som lät mig pyssla med hans bilar när jag var liten :love: Enormt duktig fordonsmänniska men han hade inte alltid koll på genetiken!
 
Bör man oroa sig? Anmäla, och i så fall vart?
En bekant skickade denna bild, och tyckte det var Disney-gulligt. Men här kan ju inte allt stå rätt till. Drogad? Skadad? Eller?
Vill dock påpeka att jag inte kört traktor på väldigt många år, så jag är ingen expert i ämnet, och kanske allt är i sin ordning.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220723-185615_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220723-185615_Samsung Internet.jpg
    81,8 KB · Visningar: 22
Bör man oroa sig? Anmäla, och i så fall vart?
En bekant skickade denna bild, och tyckte det var Disney-gulligt. Men här kan ju inte allt stå rätt till. Drogad? Skadad? Eller?
Vill dock påpeka att jag inte kört traktor på väldigt många år, så jag är ingen expert i ämnet, och kanske allt är i sin ordning.
Tycker nog att den ser drogad ut. Min kusins kompis fasters syssling köpte en som uppenbarligen var drogad när dom fick hem dem. Den blev aldrig bra igen :cry: jag hade anmält.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp