Bukefalos 28 år!

Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Eftersom det lite då och då före serverbytet som gjordes natten mot lördag skapades trådar om att Bukefalos är segt tänkte jag skapa en tråd för att se om någon märkt någon skillnad.

Vissa verkar ha haft mer problem än andra tidigare. Vore intressant att höra hur det ser ut nu.

Allt är inte optimerat än och den här helgen har väl trafiken varit lite lägre än vanligt.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

DET var en hemsk tanke. Men det fick mig att fundera....vad gjorde ni om dagarna/kvällarna innan ni hittade till Buke? Vad jag gjorde, ja inte satt jag timma efter timma vid datorn i alla fall.

Då levde min häst, så jag var ute i stallet :crazy:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag satt vid datorn då med! Dels på andra siter, dels framför olika dataspel som SimCity, Sims och StarCraft!
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Det har varit en del problem nu på morgonen med att sidorna ej kan visas och att det tog för lång tid enligt FF.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Är det någon annan än Sorbe som haft problem. Jag har inte sett något själv.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag var inte inloggad tidigare idag, men igår hade jag ett litet avbrott på nån minut, nån gång på kvällen. Sidan kunde inte laddas och när den väl började laddas blev det jättesegt, men det kom igång sen efter nån minut bara.


(Det finns ju en möjlighet att det var min dator som somnade till av nån anledning, men MSN och webradio funkade utan problem.)
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Avbrottet i går kväll var troligen mitt fel, jag startade om servern, för att fixa till ett problem med bildverifieringen som finns bland annat när man skall skapa ett nytt användarkonto.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag har haft problem med att skicka PM sista dagarna.
Min uppkoppling är urkass och jag får ofta "sidan kan inte visas" vad jag än gör på internet. :crazy: Men just PM verkar stört omöjligt.

Är det fler som har haft problem med det?
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

:rofl:
Alltså nu har jag nästan tvärtom; kommer bara in på Buke och Aftonbladet, men inga andra sidor. :rofl:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Verkar konstigt. Var det någon speciell adress du försökte nå eller olika?
Är det någon annan som haft samma problem samma tid?
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag har Telenor/BBB så det har inte drabbat mig iaf.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Verkar konstigt. Var det någon speciell adress du försökte nå eller olika?
Är det någon annan som haft samma problem samma tid?

Senior... gnägg, katt.. försökte med flera olika men fick samma resultat. Nyss fick jag samma igen på senior.

Jag har oxå BBB.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

*knapplån*

En störning alldeles nyss, ingen sida på Buke funkade under nån minut...?

(Bara ifall det inte var nåt medvetet...)
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Mitt "fel" igen.
Vill gärna ha bekräftelse från andra om det varit segt som shady skriver.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Mellan 22 och 00 har det varit segt för mig stundvis. Oftast har det räckt med att uppdatera sidan, men vissa gånger har det låst sig helt så jag har gjort nåt annat en stund o återkommit 5 minuter senare, då har det funkat.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
817
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 088
Senast: Yeah but
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 368
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 397
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp