Bukefalos 28 år!

ÅH! jag ska skaffa en till hund

Sv: ÅH! jag ska skaffa en till hund

Bilder? :d
Jag ska ta en tik på foder från en uppfödare :P
Dom är så snygga och mysiga dom där jyckarna.. Är det en naken eller en powderpuff du har?
vad betalade du för valpen?
 
Sv: ÅH! jag ska skaffa en till hund

det är en nakenhane, så himla fin och snäll och go!!

håll i er nu, sex tusen fick jag betala.

Var och kollade på en valp till, en nakentik, den skulle uppfödaren ha 13 tusen för :smirk:

Jag har varit berädd att betala 10 tusen hela tiden, men jag har gjort ett "kap". Men å andra sidan, pengarna är inte det hela... Det är en mysig hund jag har, en riktig kompis! :love:

Bilder kommer så fort jag får tag i en kamera!
 
Sv: ÅH! jag ska skaffa en till hund

Jag har ingen nakenhund (ska skaffa en Dvärgschnauzer alldeles snart), men en arbetskamrat har en nakenmadam som är rätt trevlig.
Här är hon:
shoebox.msnw

Hon har hår på huvudet, tassarna och svansen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har levt med pälsdjursallergi & astma sedan barnsben, har trots detta haft hund hemma under tonåren och inte reagerat nämnvärt på...
2
Svar
22
· Visningar
3 322
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 344
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 276
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 680
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp