Aj var det såhär det kändes...

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
med mensvärk... har ju sluppit det i 18 månader ungefär...
och pmsen lär ju komma den med kan jag tänka mig :crazy:
fördelen är ju att man ev. möjligen, kanske, (fast med största sannolikhet inte) kan bli med barn igen... det är så skönt att veta att vi inte kommer att försöka bli med barn själva, utan när jag har slutat amma och vi känner oss redo att bli gravida igen så ringer vi bara ett telefonsamtal
 
Sv: Aj var det såhär det kändes...

Hu ja. Jag kände (känner) av ägglossningen rejält innan mensen dessutom. Det var så illa att jag kände igen värkarna från förlossningen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 235
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 079
Senast: tuaphua
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 116
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp