Bukefalos 28 år!

Åka till "sommarlov" i malmö

landet

Trådstartare
Vi funderar på att åka ner till Malmö och titta på inspelningen av sommarlov. Men blir lite fundersam, hur långt innan bör man vara där för att gå en hyfsad plats? Vi planerar att ta bilen, finns det parkeringsplatser? Någon som har varit där och vet, kanske till och med har några bra tips.
 
Man bör var där minst 2 timmar innan om man vill ha bra platser. Parkering kan vara svårare, det ligger i princip rakt ner från turning torso. Det är att hoppas på tur. Kom inte när de har artister då är det knökfullt.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 635
Senast: Guldaskig
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 073
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: attheedge
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 379
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp