Aktivitet för 4 åring ?

KisseNova

Trådstartare
Jag har en 4 årig kille (om någon missat det ;)) som jag koller efter barnaktivter till. Varje måndag kommer vi gå på barnsim.

Nu funderar jag på att antingen sätta honom på barngymnastik som är på tisdagar eller dans på lördagar.
Barngymnastiken är på andra sidan stan så det blir bara aktuellt om våra kära stadsbussar går dit. Där har han flera kompisar ifrån dagis som går.

Kan det bli för mycket med 2 aktiviter på 2 dagar brevid varandra ? Känns rätt tufft . Och nej det är inget tvång att han måste ha en till barnaktivitet, men det är kul att hitta på något ihop. Så har ni några förslag antingen på detta eller på något annat som jag kan kolla upp om det finns ?
 
Sv: Aktivitet för 4 åring ?

Det finns ju Thaiboxning för så små barn :angel:. Nä, skämt åsido, jag har faktiskt ingen aning. Var bara tvungen efter att jag såg en dokumentär igår där en kille gick sin första thaiboxningsmatch som 3-åring.
 
Sv: Aktivitet för 4 åring ?

Som det står i första texten har vi barnsim varje måndag ;) Bada kan man iof aldrig göra för mycket men nu tänkte jag på saker som han kan göra med kompisar.
 

Liknande trådar

Relationer Eller drake och enhörning kanske... Har anonymt nick men tänker inte himla om vem jag är och jag tror många räknar ut det, åtminstone de...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
25 051
Övr. Barn Det händer att jag umgås med folk som har barn(åldrarna spädbarn, 2-5 år samt låg- och mellanstadie), själv har jag inga barn och vet...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 721
Senast: Och_Aye
·
Hundhälsa Åsikter finns alltid. Det finns lika mycket hundägare, som åsikter om vad som är bäst för hunden. Alla tänker vi olika, och samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 724
Ridning Jag håller på att sätta igång ett 9-årigt friesersto som inte ridits regelbundet på några år. Förra året reds hon ca 1-3 dagar i veckan...
Svar
10
· Visningar
2 277
Senast: Ottilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp