Bukefalos 28 år!

Aktuella ställningar i cuperna??

M

Madde71

Var kan man hitta aktuella ställningar i Norrcupen och Onsala cup?
 
Sv: Aktuella ställningar i cuperna??

Norrcupen har nog bara haft en delomgång än så länge och resultatet står i senaste Distansryttaren.

Onsala har nu haft 2 deltävlingar (Rimbo var nr 2).
Har för mig att resultatet för Onsala presenterades på Ridsportsförbundets web (distanssidan) förra året, men jag kan inte svära på om det blir så i år också.
 
Sv: Aktuella ställningar i cuperna??

Norrcupen har haft lilla vasaritten och A9, finns ställning efter lilla vasaritten på värmlands sida men ej efter tävling nr 2.

Distanryttaren?!? Har det kommit ngt nummer 2 iår? Jag har inte fått ngt och i nr 1 står det inte...
 
Sv: Aktuella ställningar i cuperna??

Jupp! Jag har fått nr 2 för i år för ett par veckor sedan.
Kolla upp det med Monica!
 

Liknande trådar

Fälttävlan Fick syn på att det var terräng på FEI TV och sitter nu och kikar på nations cup, men verkar omöjligt för mig att hitta...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Lady_S
·
  • Artikel
Hästnyheter På fredagen är det sista chansen för det svenska laget att räkna poäng i EEF Nations Cup. Här hittar du info om tävlingarna och vilka...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Medan de flesta svenskar äter sill och dansar runt midsommarstången står mycket på spel när det vankas semifinal i Nations Cup för...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund En av mina valpköpare är väldigt aktiv på tävlingsbanorna med sin hund, och har stora framgångar inom både fårvallning och nötvallning...
Svar
17
· Visningar
2 045
Senast: zinnia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp