Bukefalos 28 år!

Albion K2?

Estivuz

Trådstartare
Är det någon som vet vad det är för grader på den i bomvidden M?
Visst är det k2 som är väldigt rak i bommen?
 
Sv: Albion K2?

Jag chansar! Den var billig så jag köper den. Hoppas den passar på mitt fullblod.
:)
 
Sv: Albion K2?

Nej nej, begagnad. Men den såg helt ok ut på bilderna. 2000 kr så det är värt chansningen, kan ju sälja den vidare om den inte passar.
 
Sv: Albion K2?

Ja, nästan gratis ju ;) Den är skickad men har inte fått hem den ännu. Förhoppningsvis på måndag, då ska den provas!
 
Sv: Albion K2?

Verkligen, fick betala 10 k för min men då var den iofs nästan ny. Hoppas den passar :) Det är en väldigt skön sadel och man sitter bra om hästen bockar :D
 

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: Barret
·
Utrustning Jag letar efter en hopp-/allroundsadel till min häst med hög och bred manke, rak rygg. Inte alltför dyr. Han har en Kentaur Medea...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Jeps
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 758
Senast: Mogge
·
Utrustning Jag har en dressyrsadel av kvalitetsmärke som tyvörr inte tjänar sitt syfte längre. Lätt trång åt hästen och jag sitter inte bra i den...
Svar
3
· Visningar
625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp