Bukefalos 28 år!

Allergiutredning, hur dyrt kan det bli?

Sv: Allergiutredning, hur dyrt kan det bli?

Jag ska rätta mig själv, mitt bolag ersätter Atopica men det gjorde inte det i mitt fall just då pga att jag tagit ut medicin för mer än 3000kr det året som är deras max per år de ersätter. Så var det. :) Så ja mitt bolag ersätter iafl Atopica men det blir ju ändå bara för 2 månader per år och då har man nyttjat allt man kan få på medicin. Det är ju olika för olika bolag. Bara kolla med ditt :)
 
Sv: Allergiutredning, hur dyrt kan det bli?

Okej okej, det var ju bra. Har ett medicintillägg hos Agria så kan vara samma. Tråkigt med maxbeloppet, hur jädrans dyr är den egentligen?? Låter som man inte skulle kunna ta sig råd att köpa den. :(
 
Sv: Allergiutredning, hur dyrt kan det bli?

Den är verkligen svindyr! Och min hund väger bara 30kg med så det är ju ingen mastodonthund direkt. Och jag tycker den är för dyr med tanke på den dåliga effekten den har. Skulle den radikalt förbättra min hund liv så okej, men det gjorde knappt skillnad. Vet många fler med samma erfarenhet. Cetirizin har haft bättre effekt och är jättebilligt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 186
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Förväntar ni er det?? Eller ni är den typen som ser till att ha så mycket kött på benen som möjligt och sen går dit och ifrågasätter...
2
Svar
26
· Visningar
2 812
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp