Bukefalos 28 år!

"Allmänt nätverksfel", vafalls?

Cydonia

Trådstartare
De senaste veckorna så har min mobil (HTC Wildfire) blivit knepig när det gäller att skicka och ta emot mms.
Den försöker en gång men slutar sedan med meddelandet "kan ej skicka, allmänt nätverksfel".

Googlade mitt problem för några veckor sedan och hittade då att det kunde vara fel på nätverksläget. Mitt var dock inställt på "GSM/ WCDMA automtiskt"- vilket det ska vara, men jag ändrade dock till "endast GSM" och sedan tillbaka till normalläget, då gick det att ta emot dåvarande mms:et!

Men mobilen vägrar fortfarande skicka och ta emot mms, inga problem med sms eller samtal. Gör jag dock som ovanstående så går det till slut, oftast, dock efter en bra stund av hämtande.
Men såhär kan man ju inte hålla på hela tiden? Vad har blivit knas?

Hjälp!:banghead:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 642
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 636
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Hej allihopa. Behöver er hjälp och era synpunkter. Min mamma dog i november förra året och min pappa som nu är 82 år blev ensam kvar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 992
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp