Allt triggar

Det har varit liiite mera okej i några dagar och SÅKLART så kan det inte vara det. Så idag blev det skit igen. SÅKLART.
Och allt är såklart att jag blir triggad av saker hela JÄVLA tiden.
Så på valp kursen blev det kaos så jag kommer inte vara med på den nån mer gång. Och här var det en ny het så triggade det massa saker också. Och jag ska göra en upp gift innan psykologen på fredag som är jätte triggande. Och förut idag så såg jag en youtube video som var jätte triggande.
Så ALLT bara trigger helatiden och min hjärna släpper aldrig saker.
Så detenda sättet som jag kommer slippa denhär jävla ångesten helatiden är att dö. Som jag inte får för andra.
 

Vad jobbigt 💔 Även om jag förstår att det känns som att ångesten aldrig kommer försvinna så tror jag inte att det stämmer. Allt det jobbiga i terapin som gör att du kanske har extra nära till att bli triggad just nu ska ju förhoppningsvis göra att kroppen inte reagerar så starkt längre när den förstår att det "bara" är ett minne och att du inte är i någon fara bara för att du läser vissa ord eller ser någon video osv. Vi är många här som hoppas att du orkar kämpa vidare tills du är över på andra sidan ❤️‍🩹.
 
Vad jobbigt 💔 Även om jag förstår att det känns som att ångesten aldrig kommer försvinna så tror jag inte att det stämmer. Allt det jobbiga i terapin som gör att du kanske har extra nära till att bli triggad just nu ska ju förhoppningsvis göra att kroppen inte reagerar så starkt längre när den förstår att det "bara" är ett minne och att du inte är i någon fara bara för att du läser vissa ord eller ser någon video osv. Vi är många här som hoppas att du orkar kämpa vidare tills du är över på andra sidan ❤️‍🩹.
Ja men jag tror inte att det kommer funka förmig. För jag be höver jätte mycket an passningar så jag ska kunna prata med psykologen ALLS och har FORT FARANDE inte kommit till liksom den svåraste delen. Och har be hövt pausa trauma terapin flera gånger i kanske några veckor för att det blev fööör mycket som jag inte klarade. Så jag tror aldrig att jag kommer genom det iallafall.
 
Fast det är ju inte sant. Utan jag VET att endel blir det eller har blivit det förut iallafall.
Kan tyvärr inte prata för alla men om 1 av 99 kände så är det kanske inte just den som du ska fokusera på. Folk blir oroliga, ja men du har det jättetufft och ingen tycker det är konstigt om att du försöker hantera ångesten. Ibland hanterar vi ångesten fel och gör något destruktivt. Det kan jag garantera att ALLA gjort, inte ens tveksam över det.
 
Kan tyvärr inte prata för alla men om 1 av 99 kände så är det kanske inte just den som du ska fokusera på. Folk blir oroliga, ja men du har det jättetufft och ingen tycker det är konstigt om att du försöker hantera ångesten. Ibland hanterar vi ångesten fel och gör något destruktivt. Det kan jag garantera att ALLA gjort, inte ens tveksam över det.
Nej men det är inte en av 99 heller.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu så bara heltplötsligt så fick jag en jätte stark jätte dålig känsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 548
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många här vet så har jag mycket lättare att prata om saker med att skriva motför prata irl. Och jag har nog flera vänner...
Svar
13
· Visningar
1 234
Senast: svea
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 287
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp