Bukefalos 28 år!

"alternativ" stallutrustning?

hestbak

Trådstartare
Ja, vart får man tag på det? Alltså, inte sådana saker som säljs i massor av tex h**ks. Lite dyrare pris inget hinder..
Skulle vara roligt att ha något som ingen annan har ;), eller som är lite annorlunda..
Sadled/tränshängare, hyllor, lådor, ja allt som man behöver i ett stall.
Kanske någon som har något fint hemmagjort?
 
Sv: "alternativ" stallutrustning?

Jag har en sån som man vädrar kläder på i stallet för täcken som används ofta men som inte får plats på täckeshängaren på boxväggen. I sadelkammaren har jag skåp och backar från I**A. Har även en "rullhurts" där jag förvarar lite allt möjligt som man behöver - borstar, sax, reflexer, benskydd osv.... När man gör iordning hästen rullar man ut hela hurtsen och slipper springa 50 elva gånger in o ut från sadelkammaren och när man är klar för dan rullar man enkelt in alla saker igen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 740
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Acto
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 390
Senast: Juli0a
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 852
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp