Bukefalos 28 år!

Ang. licens (hjärnsläpp...)

Solvira

Trådstartare
Hur är det, när man betalar in (förnyar) en licens för året så får man samma nummer som förra året?
Så ifall man inte fått den nya licensen när första tävlingen går av stappeln så kan man visa inbetalningskort och gamla licensen?
Och när man anmäler sig till tävlingen så skriver man in det "gamla" licensnumret?

:bow: :bow: :bow:
 
Sv: Ang. licens (hjärnsläpp...)

Du får samma nummer, hinner du inte få plastbrickan så räcker det med "papperslappen" och kvittot på din betalning.
 
Sv: Ang. licens (hjärnsläpp...)

Den som följer med på inbetalningskortet, som man river lös, där det står(man skriver dit själv) bla ditt namn, adress, pers nr osv...
 
Sv: Ang. licens (hjärnsläpp...)

de e två styckna ljusblå lappar som sitter ihop med licensunderlaget...man fyller i bägge och behåller sen den ena och ger den andra till klubben
 

Liknande trådar

Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: mily
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 807
Juridik & Ekonomi Spinner vidare i egen tråd ang. privat väg och vägföreningar Vi är 4 hushåll på vår väg. Eftersom vi har hyrt ut möblerat rum och bor...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: tara
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp