Bukefalos 28 år!

Anmäla utan licens

S

Suprize

Hej.. Jag har licens för att få tävla lokalt, min ponny har ingen licens, kan jag då anmäla mig till en regional tävling innan jag har fixat allt med reg. licensen?
 
Sv: Anmäla utan licens

Det gick att göra det men jag skrev nr kommer på anmälan och det gick bra på den tävlingen i alla fall men jag vet inte, se till att hinna betala innan och få kvitto bara!

Lycka till!
 
Sv: Anmäla utan licens

det går utmärkt. bara licensen är betalad innan start är det ok.
har du inget nummer skriver du "interim" i licensrutan, men du har väl ett nummer, det ska vara samma som lok. licensen, så skriv det, emn tänk på att ha kvitto sen att visa upp som bevis för att du "uppgraderat" till reg lic.
ponnyn behöver licens om den ska gå reg klass och uppåt, men samma gäller där, bara den är betald innan. skriv interim även där i väntan på ett nummer.
kolla upp licensen för ponnyn i god tid. tänk på att du ska ha mätintyg mm. ponnylicensen kostar skjortan, men det är ju en engångskostnad, dvs den behöver aldrig förnyas. ring till ditt distrikt och fixa med en gång!

lycka till!
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 301
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 869
Senast: hhere
·
Övr. Katt Fått upp intresset för utställning och Sverak har ju flest. Är idag medlem i idp och kan ju lösa nån form av licens för att få tävla på...
Svar
3
· Visningar
519
Senast: Sol
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp