Bukefalos 28 år!

Anmälan till tävling?

J

Joannabaanana

Hej! Jag ska anmäla mig till en tävling som är 27 april och jag ska skicka in anmälan innan måndag. Problemet är att jag ska ta grönt kort veckan före tävlingen (om ca 1 vecka) och har därför inte licens än. Hur beställer man lättast ryttarlicens förresten för lokaltävling?
jag har en blankett från ridsportförbundet där man ska fylla i licensnummer men jag vet ju inte det än, och hinner inte ta reda på det innan jag ska skicka anmälan. Kommer anmälan fortfarande att gillas även om jag inte har fyllt i licensnumret och måste man fylla i exakt allting som uppfödare osv. för att den ska vara gilltig? Snälla svara snabbt! :)
 
Sv: Anmälan till tävling?

Om man inte fått sitt licensnr ännu så skriver man INTERIM där numret ska stå på tävlingsanmälan.

Du kan inte lösa din licens innan du tagit ditt gröna kort. Det lättaste är att lösa sin licens via förbundets hemsida och betala via nätet. Hinner man inte få sin licensbricka tar man med sig kvittot på betalningen och den bekräftelse man får när man löser licensen via försbundets hemsida (till tävlingen alltså).
 
Sv: Anmälan till tävling?

Då kommer jag här och kapar tråden.
Jag ska anmäla mig till en dressyrtävling, förut när jag kollat på tävlingar har det vart en sak man fyller i och skickar till strömsholm (på internet alltså), nu ska man mejla och jag vet inte vad man ska skriva?
 
Sv: Anmälan till tävling?

Kolla på ridsport.se, där finns anmälningsblanketter (att ladda ner) som du kan fylla i och maila in, så vet du att du får med all information som skall vara med!

Lycka till på tävlingen! :)
 
Sv: Anmälan till tävling?

okej tack:) men vad betyder INTERIM?
 

Liknande trådar

Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 394
Senast: Habina
·
Dressyr Jag ska ju fylla 14 i år, och håller på att ta gröntkort nu. Men jag gör provet 23 och tävlingen jag vill åka på är 30. Hinner jag att...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Fiorano
·
Tävling Skulle uppdatera hästlicensen för i år, tänkte impuls-anmäla till en tävling nästa helg. Hästen hade licens förra året. Jag lyckades...
Svar
3
· Visningar
1 390
Tävling Jag fyller 13 år nu i februari 2014. Men problemet är att det är en massa tävlingar som börjar i april 2014 som jag vill vara med på...
Svar
2
· Visningar
2 211

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp