Bukefalos 28 år!

anmälan via internet

B

benjamin

Känner någon till vad som händer om man anmäler sig två gånger till samma tävling. Jag har dessvärre glömt bort om jag anmält till en tävling. Märker programmet det eller ser de som sätter i hop startlistor det? Det skulle vara pinsamt om jag anmälde två gånger tycker jag :o
 
Sv: anmälan via internet

Du är långt ifrån ensam....
Jag brukar ta emot anmälningar och får ofta in dubbla (bara via internet, aldrig via post, eller så får jag en på varje ställe :smirk: )
 
Sv: anmälan via internet

Ok! Så programmet känner inte av det alltså. Dumt!
 
Sv: anmälan via internet

Beror på vilket program du använder. Equipe tror jag känner av att samma ryttare är anmäld redan. Har iaf inte fått någon dubbel anmäldan där.
 
Sv: anmälan via internet

Antingen ringer du och frågar, eller så anmäler du igen och skriver på något lämpligt ställe att du ev redan är anmäld.
 
Sv: anmälan via internet

Ja, får väl göra det. :smirk: :smirk: Tack för svaren! :bow:
 
Sv: anmälan via internet

Tja, dubbla anmälningar är inget ovanligt.. både via vanlig post och e-mail/internet. Priset tog en som skickade två anmälningar, betalade två gånger och inte kom!

Är tävlingsryttare så virriga?

Det är bättre tycker jag om man ringer/mailar och frågar om man är anmäld än att man som mottagare av anmälningsblanketter skall sortera ut de dubbla.

En annan som också var lite virrig anmälde samma häst till samma klasser (reg tävling - såg det på lic nr) men med två olika ryttare, först en som sedan visade sig ha slutat rida hästen och sedan en anmälan med den nya ryttaren. Hur svårt hade det varit att skriva ett meddelande att första anmälan inte gällde? Nu la jag in den två gånger eftersom jag inte visste vilken som gällde, och jag har inte tid att ringa runt till alla och kolla om de gjort rätt.
 
Sv: anmälan via internet

om det är via equipe så går det inte att dubbel-anmäla sig. Det registrerar bara ryttaren en gång.

Några andra program vet jag inte..

malu
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 698
Senast: Saigon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 551
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 894
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 917
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp