Bukefalos 28 år!

Ansiktskräm mot kyla?

TinyWiny

Trådstartare
Förr köpte jag en jättebra ansiktskräm mot kyla från yves rocher men jag kan inte hitta den längre. Kanske har de slutat med den? Jag har känslig hy och behöver verkligen något skyddande nu men alla krämer jag hittar är superfeta och av dem lär jag snart se ut som värsta månlandskapet :(

Vad använder ni? Har ni några bra tips?
 
Förr köpte jag en jättebra ansiktskräm mot kyla från yves rocher men jag kan inte hitta den längre. Kanske har de slutat med den? Jag har känslig hy och behöver verkligen något skyddande nu men alla krämer jag hittar är superfeta och av dem lär jag snart se ut som värsta månlandskapet :(

Vad använder ni? Har ni några bra tips?

CALENDULA WEATHER PROTECTION CREAM

Oj, nu vet jag inte vad som hände med texten. Men du ser namnet ovanför. Riktigt bra och sjukt dryg! Finns om du söker dig in på Weledas hemsida under babyprodukter. Suverän!
 
Just nu använder jag serum + dagkräm ur Body Shops aloe vera-serie. Passar min känsliga och torra hud.
 
CALENDULA WEATHER PROTECTION CREAM

Oj, nu vet jag inte vad som hände med texten. Men du ser namnet ovanför. Riktigt bra och sjukt dryg! Finns om du söker dig in på Weledas hemsida under babyprodukter. Suverän!

Även denna tror jag blir för fet tyvärr. Men tack för ditt svar :)
 
Förr köpte jag en jättebra ansiktskräm mot kyla från yves rocher men jag kan inte hitta den längre. Kanske har de slutat med den? Jag har känslig hy och behöver verkligen något skyddande nu men alla krämer jag hittar är superfeta och av dem lär jag snart se ut som värsta månlandskapet :(

Vad använder ni? Har ni några bra tips?
Avene repair cream gillar min känsliga och torra hud. ☺️
 
Förr köpte jag en jättebra ansiktskräm mot kyla från yves rocher men jag kan inte hitta den längre. Kanske har de slutat med den? Jag har känslig hy och behöver verkligen något skyddande nu men alla krämer jag hittar är superfeta och av dem lär jag snart se ut som värsta månlandskapet :(

Vad använder ni? Har ni några bra tips?

Jag har ett fuktgivande serum från Biodroga(rea idag endast på Skincity fö.. 35%). Sen har jag A-vitaminkräm från hälsokosten över. Den är hyfsat fet dock..
På mina torraste partier har jag också Dermalogicas Intensive Moisturising lotion, inte särskilt fet.
Sen gör jag ibland fuktgivande ansiktsmask, Dermalogicas.
 
Aloe heter serien. Inte specifikt för kyla men väldigt bra för känslig hy. Sen har de en som heter Hemp face protector - den ska vara mot extrema väderförhållanden. Jag har deras Hemp handkräm som är jättebra, men ansiktskrämen har jag inte testat. Gillar deras produkter överlag.Sök på "extra vårdande".
 
Tack för era svar :) Jag är dock inte ute efter vanliga ansiktskrämer utan just specifikt mot kyla. Hudvården jag har idag fungerar perfekt men just när det är kallt och jag ska vara ute ett tag så behöver jag extra skydd mot just kylan. Den jag hade tidigare från yves rocher tog man över den vanliga ansiktskrämen och det är något sådant jag är ute efter.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att jag börjar se sleten ut. År av sömnbrist, anemi och värk i kroppen börjar ta ut sin rätt. Speciellt runt ögonen, jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 654
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 052
Senast: Badger
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 523
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp