Användarundersökningen!

Alexandra_W

Trådstartare
Användarundersökningen kommer upp hela jäkla tiden hos mig. Varje gång jag ska logga in (och det blir ofta då jag på mobil loggas ut så fort jag byter fönster) och ibland annars med.

Jag HAR svarat på den så det blir irriterande med tjatet och "nej" räcker tydligen bara för stunden. Kan man inte få bort den permanent? Om nej - hur länge ska den ligga där?
 
Användarundersökningen kommer upp hela jäkla tiden hos mig. Varje gång jag ska logga in (och det blir ofta då jag på mobil loggas ut så fort jag byter fönster) och ibland annars med.

Jag HAR svarat på den så det blir irriterande med tjatet och "nej" räcker tydligen bara för stunden. Kan man inte få bort den permanent? Om nej - hur länge ska den ligga där?
Tack för info, enligt vad jag förstått skall den visas en gång och väljer man då att tacka nej skall det dröja 3 månader innan den dyker upp igen, ännu längre om man svarar. Detta förutsätter att man tillåter cookies för att hålla koll på att man svarat redan.
Har du någon form av privatsurfning eller blockerar cookies i webbläsaren kan det bli problem.
 
Kollade på datorn här ikväll och där fick jag inte upp den, så det tycks "bara" vara på mobilen den är tjatig
 
Okej. Inte för det hjälper mig, men bra att veta. Kan prova på min padda sen och se. Det tjatar fortfarande på mobilen.

Men jag får väl låta bli att besöka buke Från mobil tills undersökningen är över - hur länge ska den pågå?
 
Varje gång jag ska logga in (och det blir ofta då jag på mobil loggas ut så fort jag byter fönster) och ibland annars med.
Missade detta första gången, att loggas ut hela tiden är inte normalt, skall i alla fall inte vara det, anledningen till detta kan säkert vara anledningen till problemen med undersökningen.
Min känsla är att det är något på din mobil som ställer till det.

Är det någon annan på mobil som blir utloggad hela tiden?
 
Utloggningsproblemen frågade jag om förut, du tyckte även då att det verkade sitta i min mobil eller inställningar. Vet @mackan sa att det var problem ett tag vid uppdateringen men vet inte om det rättade sig.

Utloggningsproblemen är likadana för mig på Samsungmobil. Dock inte kunnat prova på annan mobil ang undersökningen.
 
@Alexandra_W nej mina problem med utloggad på mobilen var ngt tillfälligt , inga problem för min del sen länge . På paddan blir jag utloggad såfort jag öppnar ett annat fönster/sida , men det lär vara som @Gunnar påtalade, för att jag använder privat surf . Av samma anledning får jag på paddan då upp undersökningen varje gång men har förlikat mig med att klicka bort den ;)
 
För mig kommer förfrågan upp varje gång jag klickar in på Buke, ganska irriterande - jag HAR svarat på undersökningen, på samtliga frågor. Men av nån anledning loggas jag ut varje gång jag lämnar sidabn, och varje gång jag säker sidan igen, kommer denna förfrågan upp. Lite lätt irriterande.....
 
För mig kommer förfrågan upp varje gång jag klickar in på Buke, ganska irriterande - jag HAR svarat på undersökningen, på samtliga frågor. Men av nån anledning loggas jag ut varje gång jag lämnar sidabn, och varje gång jag säker sidan igen, kommer denna förfrågan upp. Lite lätt irriterande.....

I'm not alone!!!!!
 
Det har varit bättre idag för mig. Inte helt borta men mindre tjatigt och mindre utloggad. Om det är en slump eller beror på att jag slog på privat surfning och sen slog av det vet jag dock inte.
 
För mig kommer förfrågan upp varje gång jag klickar in på Buke, ganska irriterande - jag HAR svarat på undersökningen, på samtliga frågor. Men av nån anledning loggas jag ut varje gång jag lämnar sidabn, och varje gång jag säker sidan igen, kommer denna förfrågan upp. Lite lätt irriterande.....
Jag tror att grundproblematiken för er båda är att något gör att ni loggas ut när ni inte skall det. Liknande problem som ställer till att ni loggas ut, glöms, sker vad gäller undersökningen, det glöms bort att ni svarat.
Jag tror inte att detta är ett problem kopplat till Bukefalos utan till er webbläsare på något sätt. Troligen sparas inte cookies som de skall, vilket kan göra att program på webben inte inser att ni redan varit där.
 
Jag har fortfarande markant mindre problem med både utläggning och undersökningen sedan jag slog på privat surf, surfade lite och sedan slog av det. Så kanske värt att prova för Lena
 
I mitt fall så som sagt när jag slog på och sen av privat surf försvann problemet nästan helt. Så det borde varit något i telefonen som gjorde att den betedde sig som om privat surf var på fast den inte var det. Lite knepigt det inte märkts på andra sidor - men huvudsaken är att det verkar slutat nu.

På datorn där det inte varit problem alls - där har jag väldigt restriktiva cookieinställningar, så jag vet inte om problemet är just cookies - men det kanske funkar olika på mobil och PC?

Nu fungerar det som det ska i alla fall :)
 
I mitt fall så som sagt när jag slog på och sen av privat surf försvann problemet nästan helt. Så det borde varit något i telefonen som gjorde att den betedde sig som om privat surf var på fast den inte var det. Lite knepigt det inte märkts på andra sidor - men huvudsaken är att det verkar slutat nu.

På datorn där det inte varit problem alls - där har jag väldigt restriktiva cookieinställningar, så jag vet inte om problemet är just cookies - men det kanske funkar olika på mobil och PC?

Nu fungerar det som det ska i alla fall :)
Tack för att du informerar om att det verkar fungera nu. Det kan ha blivit något knas med de sparade filerna på din mobil och i och med att du bytte till privat och sedan tillbaka igen kan de problematiska filerna/cookies ha rensats bort så det fungerade som det skall igen.
En rensning av webbläsarcachen kan möjligen gjort samma sak, men den rensar bort mer, tror jag.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 257
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
379
Senast: Lyan
·
Hästvård Hej! Går runt och grunnar lite på foderfickor/inpackningar. Av ren nyfikenhet har jag lite frågor kring detta.🤔 Snart sprängs ju skallen...
Svar
8
· Visningar
787
Senast: Magnum
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
433
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp