Bukefalos 28 år!

Apalossa Dressyr sadlar..

F

Fifla

Hej!
Jag undrar lite var man kan hitta Apalossa Dressyr sadlar,om någon har en sådan och vart ni har köpt den,om det finns några aukt. sadelmakare som säljer dessa eller liknande. Vad jag har förstått så är det ingen över vanlig sadel, men blivit rekommenderad en sådan till min häst.
Vad tycker ni om den sadeln? Finns det olika varianter av dressyr sadeln? Vilket pris brukar den ligga på i nypris och begagnat?
Tacksam för svar!
//Fifla
 
Beror ju på vilken modelll du åsyftar på, jag har förstått att det finns flera modeller i dressyrsadel. Men Hippos dressage kostar ny ca 10000 kr, och verkar dessutom ha ett relativt högt andrahandsvärde.

Prova att gå in på sökmotorn, sök efter sadeln det funkar jag har provat. Du kan söka även på sadelmakare och liknande, då kommer även återförsäljare upp.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: liiinnea
·
Övr. Hund Pga jobbyte kommer vi troligtvis behöva bygga en hundgård som kan användas 1-2 dagar i veckan. Hur själva hundgården ska utformas har...
2
Svar
21
· Visningar
1 664
Senast: lady_vip
·
Utrustning Jag blev lite nyfiken på hur stor skillnad det är på dom olika Erreplus modellerna. Jag försökte kolla på dom olika sadelmakare men...
Svar
1
· Visningar
1 645
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 336
Senast: Lixiigirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp