App för att logga ridning med medryttare

Amk

Trådstartare
Jag skulle vilja att jag och min hästs medryttare kunde logga digitalt vad vi gjort när vi ridit, så att båda kan se det i sin telefon. Har ni något förslag på bra app/kalender för detta?
 
Det finns säkert någon bra kalender. Annars går det att använda tex colornote, skriv datum i rubriken och gör en anteckning per dag, så är det bara att bläddra bland anteckningarna senare om man vill gå tillbaks och läsa något.

Tillägg: Den appen kanske inte går att koppla ihop med två telefoner förresten :confused:
 
Via Gmail kan man skapa en kalender och dela. Den går finfint att ta fram i flera telefoner. Så gör jag och min dotter med stallkalender.
 
Jag skulle vilja att jag och min hästs medryttare kunde logga digitalt vad vi gjort när vi ridit, så att båda kan se det i sin telefon. Har ni något förslag på bra app/kalender för detta?
Letar också efter det. Än så länge använder jag mig av en vanlig kalender som jag delat med mina medryttare. Sen håller jag på att testa Equilab och Ztable. Ingen av dem känns så bra för att kunna planera och dela med sig.. Så kommer nog fortsätta med kalender tills en bättre app hittas.
 
Men tipsa Equilab om att det är en önskad funktion - dom brukar lyssna på sina användare :-)

Letar också efter det. Än så länge använder jag mig av en vanlig kalender som jag delat med mina medryttare. Sen håller jag på att testa Equilab och Ztable. Ingen av dem känns så bra för att kunna planera och dela med sig.. Så kommer nog fortsätta med kalender tills en bättre app hittas.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 395
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 889
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 378
Senast: Nepenthe
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
955
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp