Asiatiska (?) Google-annonser?

Michellan95

Trådstartare
Varför har jag helt plötsligt asiatiska Google-annonser? Jag har rensat webbplatsdata och cookies men jag får ändå bara dessa skumma annonser.
Och det är inte bara här på buke utan även på andra sidor som använder Google-annonserna. Jag har inget minne av att jag har googlat på något asiatiskt.
Exempel:
9702EE53-2557-4ECC-BA29-E9D204DE17A1.jpeg
 
När jag använde VPN regelbundet fick jag upp mycket vietnamesiskt om jag bytte server (även om servrarna inte var vietnamesiska enligt VPN-företaget).
 
När jag använde VPN regelbundet fick jag upp mycket vietnamesiskt om jag bytte server (även om servrarna inte var vietnamesiska enligt VPN-företaget).
Jag vet inte vad VPN är mer än att jag har hört talas om det :o

Jag surfar alltid med iPhone och safari, aldrig dator eller andra fina finesser.
 
Kolla inställningarna för delande av din plats. Delar du inte plats kan det bli lite fel ibland (även om det oftare är typ Umeå istället för Stockholm snarare än Vietnam istället för Sverige).
Hmm menar du denna? Haft denna inställning hela tiden
0C084BDD-EDE8-4B6C-AA0F-B75CD37DD0A0.jpeg


Kan det vara något annat också? Kan jag behöva rensa barnens paddor/mobil för cookies och webbplatser?
 
Jag blev för ett antal år sedan överöst med porr, en hel del anime, på ryska. Visade sig att jag gjort en sökning på burma(katter) och bl.a besökt hemsidorna för några ryska katterier. Pussy=pussy.

Jag rensade också kakor och annat men fick inte bort det på ett långt tag.
Haha åh herre gud. Ja men då får jag väl vara nöjd med lite mat och hudlotion och annat krimskrams 😂
 
Jag blev för ett antal år sedan överöst med porr, en hel del anime, på ryska. Visade sig att jag gjort en sökning på burma(katter) och bl.a besökt hemsidorna för några ryska katterier. Pussy=pussy.

Jag rensade också kakor och annat men fick inte bort det på ett långt tag.
Påminner om när en arbetskamrat som efter att vi diskuterat dammar i USA på en fikarast, och dess märkliga överfyllnadsutlopp, direkt gick och bildgooglade "glory hole".

Det ögonblickliga resultatet visualiserade till 100% begreppet "not safe for work".
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: Smulu
·
IT & mobiler Kanske är det rent personligt tycke, kanske är det fakta som någonstans kan backas upp. Eller kanske är det en helt onödig diskussion ;)...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 468
Senast: sjoberga
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Crossline
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 137
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Problemhund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp