Att arbeta hästen med "ryggen"

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som privatperson, ryttare och hästägare, har jag ALLTID varit vidsynt och vågat plocka russin ur kakan inom ALLA inriktningar och blir beklämd över att det är sån rasism här på bukefalos.

/IngelaH
 
Jag är ledsen, men då det inte går att föra en ordentlig diskussion utifrån ämnen som läggs, utan att det ska hackas på andra ridinriktningar än de man själv tillber som den enda allenarådande och att man inga andra ridgudar få ha vid sidan om, så låser jag denna tråd.

Mvh

Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 124
Senast: Cambrie
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 134
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 857
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 112
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp