Bukefalos 28 år!

'Att vänta och föda barn'

domino

Trådstartare
Har ni läst den boken?
Vad tyckte ni? Är den bra?

Har gått och sneglat på den några gånger och bläddrat i den som hastigast på Coop's bokrea och har väl tyckt den verkar ok för en mig som inte har så stor erfarenhet av den livet ännu ;) Tänkte läsa den så man får lite mer inblick om vad som väntar en och vad man ska tänka på.

Köpte iaf boken idag när jag var o handlade på Willy:s då jag såg att den fanns där med.
Vilken prisskillnad det var! :eek: På Coop kostade den 129 kr och på Willy:s 64:50! :)
 
Sv: 'Att vänta och föda barn'

Jag har den :)

Tycker att den har varit bra, inget att klaga på. Men jag har plöjt ganska många sådana böcker :o
 
Sv: 'Att vänta och föda barn'

Låter bra!
Hihi ok! :D Detta är min första i samlingen :rofl:

Blir man mer förvirrad av att läsa sånt innan man börjar jobba på barn tro? :angel: :D
 
Sv: 'Att vänta och föda barn'

Njae, jag tror att det kan vara bra att läsa lite även om man inte är gravid. Men vissa delar gör nog att man undrar om man verkligen ska genomgå en graviditet frivilligt :devil: Bl inte avskräckt, eller välj så du läser de snällare delarna ;)
 
Sv: 'Att vänta och föda barn'

Är inte så känslig och jag har ju fått höra smaskiga detaljer från vänner som fött barn hehe.. Men ändå så är det ju det största som händer en i livet så det jobbiga/onda är det nog värt ändå :)
 
Sv: 'Att vänta och föda barn'

Jo, efter en graviditet/förlossning så tycker man absolut att det är värt det.

Men när man som jag, snart ska genomgå det jag genomled för ett år sedan, ja då börjar jag undra om jag är normalt funtat :crazy: Uhh, ser inte fram emot förlossningen, även om den förra gick bra.
 
Sv: 'Att vänta och föda barn'

Jag har boken. Den är bra, går sakligt igenom mycket kring förlossning och smärtlindring. Väl värd att köpa tycker jag!
 
Sv: 'Att vänta och föda barn'

Jag har boken. Den är bra, går sakligt igenom mycket kring förlossning och smärtlindring. Väl värd att köpa tycker jag!

Har inte hunnit börja läsa den men det låter bra det jag hört om den nu! :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 615
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 706
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 379
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 449
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lädervård
  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp