Auktioner?

F

FridaMarie

Finns det rena hästauktioner i Sverige? Vet att det finns fullblodsauktioner, men finns det även halvblodsauktioner och liknande?? Någon som vet?
 
Sv: Auktioner?

Tror det finns kvalitétauktioner under Falsterboveckan, travhästauktioner förståss, Börjes har auktion en gång om året på deras russ och shetland...
 
Sv: Auktioner?

iallafall förr, hade flyinge auktioner på halvblods unghästar.
 
Sv: Auktioner?

Cambrie skrev:
Tror det finns kvalitétauktioner under Falsterboveckan, travhästauktioner förståss, Börjes har auktion en gång om året på deras russ och shetland...


Jag har varit på Börjes några gånger o tittat, och de har halvblod och annat där oxå...
 
Sv: Auktioner?

Börjes auktioner, är det alla möjliga hästar?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: ameo
·
  • Artikel
Hästnyheter Auktionen på 3-åriga hopphästar har funnits med på Jönköping Horse Show från början och så också i år. Men nu utökas konceptet även med...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fredag kväll under Breeders i dressyr innebär auktion med dressyrstammade föl, så även i år. Fotograf Roland Thunholm var på plats och...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej, Finns det någon här som har erfarenhet av UPH Academy, Vessigebro, de har yrkesutbildningar som man betalar för, tex Equicoach...
Svar
1
· Visningar
329
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp