Bästa dammsugaren!

Destiny_D

Trådstartare
Kära Buke! Behöver er expertis! Jag kommer inom kort att flytta till lägenhet (bor i hus nu), och jag behöver rätt omgående köpa en ny dammsugare. Har inte obegränsad budget, så behöver tänka lite på priset… Hade gärna haft en robot, men kommer inte ha nåt bra ställe att ladda den på. Finns det skaftdammsugare som faktiskt funkar som enda dammsugare i hemmet? Vill gärna ha en som tar katthår bra pga två lurviga innekatter:) Är öppen för en ”vanlig” dammsugare också, så ös på med tips!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 522
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 067
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 137
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 234
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp