Bagges hemlösa hundar

Höll på att dö när han skulle gå in med båda valparna samt lite saker och mobilen ringde och han gnällde. Herregud. :rofl: Inte lätt med flera valpar samtidigt. ;) Hundstallet gav honom mycket ansvar genom att låta honom få ha två valpar, men han gjorde i alla fall sitt bästa för att det skulle bli bra. :)
 
Nej, men jag fick intrycket av att bara vill testa hur det gick och inte direkt träna.
Ja, såg kan det ju vara. Men jag tänkte mer på att han ju redan visste hunden hade separationsproblem, sen gick han in på toa, hunden la sig utanför - och efteråt tyckte han att det här blir nog inga problem.

Men jag bölade när hon kom till sin nya familj!
 
Xana följer programmet med spänning. :D Vad tyckte ni om dagens avsnitt?
 

Bifogade filer

  • 30185205_133287500857696_985926176_n.jpg
    30185205_133287500857696_985926176_n.jpg
    43,4 KB · Visningar: 22
Du kan snart få passa Jarla i 4 dagar så håller du dig nöjd ett tag till (eller så blir du med brukshund :p)

Jag har ju varit väldigt sugen på en vit herdehund. Blir nog nästa efter tollare. De är verkar passa mig :D
 
Senast ändrad:
De sa ju i slutet av programmet att han fortfarande söker hem, så han är nog kvar där.
 
Är det boxern Björne? Det läggs ut upprop för honom med jämna mellanrum i boxergrupperna, men tyvärr verkar de inte ha hittat rätt person än.
 
De promotar Björne stenhårt på Insta sedan flera månader, såg honom senast för inte längesedan. Så han är ovanligt svår att hitta hem till.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 245
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 737
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Min killes familj har två hundar, en grey och en whippet. De är båda trevliga och har aldrig haft problem med att träffa nya personer...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp