Barfighten i Lyon

Någon som kommit på det ännu? Testade att googla, men hittade inget. Konstigt? Allt annat hamnar ju på nätet direkt, hur kan detta inte finnas?
 
Men man blir ju bara nyfiken för att det är en så konstig artikel på 4 meningar. "Skandalen är ett faktum." :confused: Undrar om journalisten själv var nykter.
 
Enligt vad jag lyckats hitta så var det Michael Whitaker och Abdullah al Sharbatly. Dock ej någon säker källa på det, utan enbart groomskvaller på nån random blogg som kom upp när jag googlade.
 
Ja att den där Abdullah var inblandad förvånar mig inte ett dugg han har väl visat dåligt temperament tidigare när han skällde på en FEI funktionär?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för världscuphoppning i Lyon. Petronella Andersson, Wilma Hellström och Henrik von Eckermann är de svenska ryttare som...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under lördagen var Henrik von Eckermann en av två svenskar att starta 1,50-klassen i franska Lyon, och nog höll det hela vägen för...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska världsstjärnorna Henrik von Eckermann och Patrik Kittel har startat årets världscupsäsong starkt och är med i toppen av...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Hundträning Är det nån här som använder sina hundar till barmarksdrag? Är lite sugen på att testa det med mina två. Nyfiken, nån som kan berätta...
Svar
2
· Visningar
288
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp