Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

catya

Trådstartare
HEJ, är det någon mer än jag som önskar en ny barn rubrik?
Det hade varit bra med 2 olika forum, en för gravida och med nyfödda och sen en annan för oss som passerat det stadiet och nu har lite större barn. Vad säger moderator om detta?
 
Sv: barn

Ja! Gärna! Vill gärna prata om barn men vill slippa allt vad graviditeter och förlossningar heter om jag kan.
 
Sv: barn

Som vanligt kan man väl låta bli trådar som är ointressanta?!

Är det inte bra om ni som har erfarenheter av graviditeter osv kan dela med er av era kunskaper?

*En som är lite trött på att det ska till ett nytt forum för varje litet särintresse.*
 
Sv: barn

Varför ska det vara två olika forum? Det är väl bra om vi som har fött barn kan svara på frågor från dem som väntar? Och jag vet hur det blir om det blir ett "gravidforum" så kommer jag ialla fall inte att gå in och titta... Det är ju bara att låta bli att läsa de trådar som inte intresserar... Och så stor aktivitet är det ju inte på barn...
 
Sv: barn

Jag förstår inte alls varför det ska vara två olika barnforum. Ofta vill vi som är gravida för första gången ha hjälp av de som är erfarna inom området och har varit med förr!

Hoppa bara över de tråder som inte faller er i smaken, det gör jag hela tiden inom alla forum.

Ska foder delas upp i de som är för höannalyser och de som räknar på höft, eller för och emot krafft etc.
 
Sv: barn

Håller helt och fullt med. I så fall kan man ju lika gärna dela upp alla forumen i underforum. I utrustning så har vi då ett forum för träns, ett för sadlar, o ett för hjälptyglar, där vi måste ha 14 moderatorer för att hålla isär lägren........

Man får hoppa över det man inte vill läsa helt enkelt. Man kan inte rätta sig efter alla, då skulle gnägg bestå av ett forum för varje ras och ett för bilder, ett för avlidna hästar, ett för nya hästar osv. Det skulle bara inte fungera.
 
Sv: barn

Snurrfian skrev:
Varför ska det vara två olika forum? Det är väl bra om vi som har fött barn kan svara på frågor från dem som väntar? Och jag vet hur det blir om det blir ett "gravidforum" så kommer jag ialla fall inte att gå in och titta... Det är ju bara att låta bli att läsa de trådar som inte intresserar... Och så stor aktivitet är det ju inte på barn...

Exakt, jag skulle inte ens glutta på ett gravidforum men ibland kanske man kan kolla på en tråd om graviditet om man tycker att rubriken är intressant eftersom den ligger inne på barnforumet.

Vill ni slippa gravidfrågor så finns det andra forum där det är uppdelat!
 
Sv: barn

Jag menar inte i första hand att jag INTE vill läsa, jag delar gärna med mig av egna erfarenheter. Men det finns inte så mkt annat att läsa än gravida/nyfödda, om det ngn gång ex står om veckopeng, uppfostran el dyl så försvinner den tråden "ner" så fort när det kommer nya trådar. Men det kanske beror på att det är fler gravida/nyförlösta än vad det finns de med ngt äldre barn?
 
Sv: barn

catya skrev:
Jag menar inte i första hand att jag INTE vill läsa, jag delar gärna med mig av egna erfarenheter. Men det finns inte så mkt annat att läsa än gravida/nyfödda, om det ngn gång ex står om veckopeng, uppfostran el dyl så försvinner den tråden "ner" så fort när det kommer nya trådar. Men det kanske beror på att det är fler gravida/nyförlösta än vad det finns de med ngt äldre barn?
Ja, antingen det eller så är det inte alltid någon som har något att skriva om sina äldre barn? Det är ju likadant på tex Senior. Ibland är det väldigt enkelriktade ämnen på trådar, o inte nåt som man är intresserad av. Sen smäller det till och kommer en tråd om man själv tycker är intressant, som flyttas ner väldigt fort, pga att det är mindre intressant än det övriga som skrivits. Men där är ju den nya funktionen på detta forumet bra, att de trådar man inte varit inne på, ändå inte markeras som lästa när man varit online men inaktiv mer än 30 minuter :) Då kan man fortfarande se vilka trådar man inte läst :)
 
Sv: barn

catya skrev:
HEJ, är det någon mer än jag som önskar en ny barn rubrik?
Det hade varit bra med 2 olika forum, en för gravida och med nyfödda och sen en annan för oss som passerat det stadiet och nu har lite större barn. Vad säger moderator om detta?


tycker du att vi ska dela upp sernior efter förljade avdelningar också??
*Boktips
*Feministtrådar
*Tyck synd om mig
*Mattips
*Sex
*Politik
*Hur raggar man
*Hej jag är ny här
*Jag är lessen för....
*Bråk i tvättstugan
*Jävla sambo

Med många fler...
 
Sv: barn

Där så beskrev du så utmärkt hur jag känner det.
Barn-forumet är inte så himlastormande aktivt att det kan behövas en uppdelning.
 
Sv: barn

Olinda skrev:
tycker du att vi ska dela upp sernior efter förljade avdelningar också??
*Boktips
*Feministtrådar
*Tyck synd om mig
*Mattips
*Sex
*Politik
*Hur raggar man
*Hej jag är ny här
*Jag är lessen för....
*Bråk i tvättstugan
*Jävla sambo

Med många fler...
Då kan man ju dela upp underforumen i underforumskategorier också:

--Tyck synd om mig - underkategorier--
*Min sambo förstår mig inte*
*Skilsmässor*
*Mina grannar är elaka*
*Mina barn är elaka*
*Min svärmor är elak*
*Myndigheterna jävlas*
*Min häst förstår mig inte*
*Jag har ont*
*Jag är deppad*

Osv.:angel:
 
Sv: barn

Försvinner fort NER??? Skojjar du det finns 46 trådar på barn som någon har skrivit i den här månaden (dvs under SJU dagar) det är väl inte speciellt mycket???
 
Sv: barn

Ja inte går det allt för fort på Barn inte... Om det nu inte är så mycket trådar om veckopeng så beror det kanske på att det inte är så många med så stora barn eller oxå är det inget man har några problem med... Var aktiv och ställ de frågor du undrar över så det händer något istället...
 
Sv: barn

Olinda skrev:
tycker du att vi ska dela upp sernior efter förljade avdelningar också??
*Boktips
*Feministtrådar
*Tyck synd om mig
*Mattips
*Sex
*Politik
*Hur raggar man
*Hej jag är ny här
*Jag är lessen för....
*Bråk i tvättstugan
*Jävla sambo

Med många fler...

Då saknar jag en Jävla försäkringskassan/arbetsförmedlingen-kategori!

Och en Så här fel gjorde doktorn - forumet för alla som vet bättre än vården.
 
Sv: barn

mandalaki skrev:
Då saknar jag en Jävla försäkringskassan/arbetsförmedlingen-kategori!

Och en Så här fel gjorde doktorn - forumet för alla som vet bättre än vården.

Glöm inte förbannade kärring i kassan- forumet och vad sjutton är det jag förlagt- forumet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: annersia
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 414
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
879
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 546

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp