Bukefalos 28 år!

barnvagn...

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Naggur

Skrev denna fråga i en annan tråd men fick inget svar...

Beställde en Brio Nova Classic i helgen. (på babyland)

Han som hjälpte oss sa att det fanns bara ett chassi till den vagnen.och berättade vilket, okej sa jag. Har kollat på det förut men nu hade dom inget inne. Så frågade jag va det var för handtag på det. då va det de gamla mer plastiga handtaget och inte det nya randiga nästan klibbiga. Vilken tur tänkte jag, då jag tycker dom handtagen e obehagliga. Så va de lufthjul till åxå. Glada å nöjda går vi därifrån.

Två dagar senare åkte jag, en kompis å mamma till babyproffsen. Där hade dom "min" vagn inne. men på den va det det nya handtaget som är så snuskigt och plasthjul! Det ska inte gå att välja till något så de borde ju vara samma som vi beställt. Alltså "ljög" butiksgubben för oss. Är det bara le och se glad ut eller har vi rätt att få de hjul vi trodde vi beställde? Handtaget går väl inte att göra så mycket åt men en liten "plåster på såren" rabatt borde man väl få i alla fall?

(jag vil inte avbeställa vagnen, vill ha just den fast med "tillbehören" jag trodde jag beställde)
 
Sv: barnvagn...

Vad irriterande!!:mad: Det där borde ju säljaren få förklara! Kan du prata med honom igen och fråga vad som hänt och hur han tänker kompensera dig..:smirk: Klart du ska ha de tillbehör du redan trodde du hade ju! :D
 
Sv: barnvagn...

ja, vi får se när vagnen kommer. Jag ska ställa mig å gråta i värsta fall=)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 385
Senast: Cämz
·
Övr. Hund Just nu känns det som om jag bara har lust och ge upp och inte kämpa något mer. Börja i måndags med att jag åkte hem till pappa för...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: eviliny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp