Bukefalos 28 år!

Behöver lite hjälp.

S

SessCa

Har en kompis som har en hund - vi sa alla från början att det inte kommer funka. då hon är ensamstående och har en dotter på 3 år, och hon valde en VÄLDIGT tuff hund.

Nu har hon kommit till ordning och fattat att hon faktiskt inte klarar av honom. Eftersom jag inte har råd att ta honom så undrar jag om vi har lust att tipsa på hur man hittar en bra ägare. Hon har lagt ut annons på blocket, men fler sidor känner hon inte till, har tipsat om annonstorget här på bukefalos.

Finns det speciella sidor för hundar som behöver säljas akut eller omplaceras?
 
Sv: Behöver lite hjälp.

leta efter tidigare trådar, det var en omplaceringstråd uppe för ett tag sen. lycka till!
 
Sv: Behöver lite hjälp.

jag undrar jag hur lätt det är att få tag på en bra köpare via en sådan annons. i stockholm finns det ett antal omplaceringsföreningar t ex HOPP som det skrevs om i senaste hundsport.

men börja med att kontakta uppfödaren och se om denne kan ta tillbaka hunden.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Djur Hejsan gott folk jag behöver lite råd. Vi hade en kattunge 6 månader gammal, vi la ut en annons på blocket och sålde den då den kissade...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 376
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 620
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 750
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
3 922
Senast: Gumman123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp