"Belly binder" o dylikt- nån som testat?

K

Klockmalvan

Sitter och kikar på stödbälten o annat o ser såna maggördlar .... typ belly binders o sånt.
Är det nån här som testat? var det skönt? det är främst det jag fundrar på, om det är stödjande eller om det bara blir korsett-effekt? :o
 
Sv: "Belly binder" o dylikt- nån som testat?

Jag köpte en när jag var gravid med nr 2. Jag har fortfarande inte använt den, och den lilla är 10 månader! Det kändes bara korvigt och knöligt under kläderna, kan kanske fungera när man promenerar.

Spara pengarna till något annat är mitt tips!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 414
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 228
Senast: Amk
·
Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 090
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
958
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp